Gjest Hilde K S Skrevet 28. september 2003 #1 Del Skrevet 28. september 2003 I stedet for Tommy da jeg logget meg på i sted stod der tre blinde mus og de kunne ikke fortelle hvor han er blitt av ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 28. september 2003 #2 Del Skrevet 28. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #3 Del Skrevet 28. september 2003 Men avataren min får dere aldri Du får engasjere Donpedro til å anlegge sak. Suzy fanger sikkert de tre blinde musene for deg, og så kan du sette i gang en leteaksjon for å finne igjen Tommy. Er sikker på at han lever incognito som Spiff i redsel, skrekk og gru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. september 2003 #4 Del Skrevet 28. september 2003 *Engasjerer Don Pedro og leter etter Tommy forkledd som Spiff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #5 Del Skrevet 28. september 2003 *Engasjerer Don Pedro og leter etter Tommy forkledd som Spiff* Det blir 3000 kr takk. PLUSS moms! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. september 2003 #6 Del Skrevet 28. september 2003 hvem er tommy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2003 #7 Del Skrevet 28. september 2003 hvem er tommy Musemat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. september 2003 #8 Del Skrevet 28. september 2003 :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 28. september 2003 #9 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg gråter inni meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. september 2003 #10 Del Skrevet 28. september 2003 hvem er tommy Han som stod der FØR musene kom.... Betaler det så gjerne Don Pedro ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. september 2003 #11 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg synes musene var dritkule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2003 #12 Del Skrevet 28. september 2003 Care: du hadde kledd pannelugg. Kamuflerer høy panne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 28. september 2003 #13 Del Skrevet 28. september 2003 Fortjente ikke lille Tommy en liten ferie nå da? Om det ikke var så dårlige arbeidsvilkår at han rett og slett bare stakk da Og tre blinde mus var det eneste han fant - og som han sikkert kom frem til ikke ville stikke av med det første ettersom de ikke vet hvor de skal gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. september 2003 #14 Del Skrevet 28. september 2003 Care: du hadde kledd pannelugg. Kamuflerer høy panne.... Du ser vel at den har en høy kalott på hodet for å kamuflere lav panne (og pannelugg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2003 #15 Del Skrevet 28. september 2003 Du ser vel at den har en høy kalott på hodet for å kamuflere lav panne (og pannelugg) Den? Er det ikke Care? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 28. september 2003 #16 Del Skrevet 28. september 2003 Uff da... Har du ringt Mulder og Scully? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. september 2003 #17 Del Skrevet 28. september 2003 Tommy var en AVATAR og de tar ikke ferie Joplaya ! Klart musene er kule Care. Har flere kule® på lager jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. september 2003 #18 Del Skrevet 28. september 2003 men men... jeg er også tommy.. jeg vil gjerne være mat for musene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. september 2003 #19 Del Skrevet 28. september 2003 Den? Er det ikke Care? :klø: hysschssss, det er ikke noe særlig at du røper dette, care ønsker jo sikkert å være litt anonym og nå vet alle det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. september 2003 #20 Del Skrevet 28. september 2003 Uff da... Har du ringt Mulder og Scully? :o For noe sprøyt!!! Nei, her tror jeg det må hardere skyts til, Hilde ks, ergo: Ring Derreck og Harry Klein!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå