Gå til innhold

Uteblitt mens i 21 dager

anemor91

Anbefalte innlegg

Jeg blir gal av å ikke ha regelmessig mens lengre... gått på p-piller i ca 3 år, men sluttet i jula, pga mange glemte piller. Trodde jeg var gravid, for mensen dukket ikke opp. Mensen kom tilbake etter 3-4 mnd. Hadde normal mens, sånn som jeg brukte å ha før den forsvant. Likens neste mnd.. Men nå har den søren meg forsvunnet igjen...og jeg går ikke på p-piller som kan forstyrre den. Har tatt 3 graviditetstester, men negativ hver gang... Hva kan være grunnen til at mensen ikke kommer denne gangen da?

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lolita___

uteblitt mens kan skyldes p pille slutt,men som jeg ser er det lenge siden du har slutta??Slanker du deg?Mange jenter mister mensen hvis de går veldig ned i vekt.Jeg ville hørt med legen det er jo ikke bra at mensen er så forsinket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er lenge siden jeg slutta...slanker meg ikke. Jeg har noen ekstra kilo, men ikke så mye at det burde påvirke mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

ja, det er lenge siden jeg slutta...slanker meg ikke. Jeg har noen ekstra kilo, men ikke så mye at det burde påvirke mensen.

Dette er ikke noe farlig,jeg vet at søsteren min hadde veldig uregelmessig mens og store smerter hun ble da annbefalt av legen å bruke p piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ikke bruke p-piller, fordi jeg vil bli gravid :) (er i fast forhold) jeg har ingen smerter heller.

men regner med at det ikke er noe farlig ja, men jeg lurer jo litt da...

Endret av anemor91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg slutta på piller i juni i fjor og fikk ikke mens før i november...så mars...og så juni.

Snakka med legen om det og hun sa det var en kombinasjon av pilleslutt og stress..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...