koldbruna Skrevet 1. oktober 2003 #21 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har ikke formue' date=' men vi tjener nok til daglig bruk og litt til.[/quote'] Akkurat sånn er det her også. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 1. oktober 2003 #22 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har formue og er gjeldsfri, men har et lån av skattemessige årsaker. Nå er jeg sikkert eldre enn de fleste her inne (38,5), så det er jo naturlig at jeg er mer etablert og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 1. oktober 2003 #23 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har du en romslig økonomi? Det ville vært en sterk overdrivelse! (nei) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 1. oktober 2003 #24 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har en liten formue ja, + at vi har dyr leilighet og bil. Jeg er student men jobber litt så jeg får litt utbetalt hver mnd, mens sambo tjener veldig godt.. Er priviligert sånn sett... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 2. oktober 2003 #25 Del Skrevet 2. oktober 2003 knus kapitalismen jeg er blakk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 4. oktober 2003 #26 Del Skrevet 4. oktober 2003 Lite formue her og, men sitter på et leilighet som jeg har egen kapital i. Prøver å stabilisere økonomien for øyeblikket med å kvitte meg med "teite" små lån. Har ingen god økonomi, men går på cafe, ut å spiser, leier video og går på kino i ny og ne. kjøper mer klær enn hva jeg egentlig har råd til, og bruker alt for nye penger på frisør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå