Gjest Lisa Skrevet 21. juli 2010 #1 Del Skrevet 21. juli 2010 For en mnd siden ble jeg smittet med herpes av en kompis. Fikk feber og hele pakka, og ble sengeliggende i 3 dager. Jeg gikk på kur i 10 dager, ble borte etter 3-4 dagen i kuren, men jeg tok kuren helt ut alikevel. Jeg spurte legen om jeg måtte bruke kondom resten av livet for å ikke smitte noen andre, og da sa hun nei. Men når jeg leser på nettet så står det att jeg bør bruke kondom uansett. Har hatt sex en gang etter det, og begynner å bli livredd for at jeg skal ha smitta han i og med vi ikke brukte kondom. Er det noen flere her med herpes som har erfaringer innen det? Må jeg bruke kondom resten av livet liksom? Kan jeg ha utbrudd uten å merke det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 21. juli 2010 #2 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg har ikke herpes, men har forstått det slik at det bare smitter når du har utbrudd. Det vil si at du bruker kondom når du har utbrudd, men behøver ikke bruke kondom om du ikke har utbrudd. Men nå vil jo jeg si at det er jo veldig lite gjennomtenkt av deg å ha ubeskyttet sex, så snart etter du ble smittet, når du vet at du faktisk kan bli smittet av mye verre ting enn herpes. Du har tydeligvis ikke lært, og det skremmer meg. For du selv kan bli smittet, og du kan smitte andre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolita___ Skrevet 21. juli 2010 #3 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvorfor ligger du rundt med gutter uten å bruke kondom?Burde du ikke lært noe av den episoden da?Han lå jo med deg uten kondom han andre så da er det like mye hans feil som din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #4 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei. Kondom trenger du bare bruke når du har utbrudd. Utbruddet kommer på samme sted hver gang som oftest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå