Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Del Skrevet 20. juli 2010 Er det vanlig at en pikk ikke blir stiv når den er fullt eregert? Jeg ble overrasket da jeg møtte en mann som hadde veldig slapp og bøyelig penis da han var eregert. Han sa at dette var normalt for han..!? Jeg hadde ikke skjønt at den var eregert hvis ikke han sa at den var det, for den hang nesten rett ned som den ellers gjorde... Det skal sies at pikken var stor da, så kanskje han rett og slett ikke fikk nok blod i pikken? Han måtte liksom pumpe ut blod i pikken ved å klemme nede ved roten og føre hånden mot pikkhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pucifer Skrevet 20. juli 2010 #2 Del Skrevet 20. juli 2010 Min ex var slik. Tykk og stor, men aldri helt stiv. En god stund ut i forholdet så fikk jeg også vite at han slet med trang forhud som også var medvirkende til at den ikke ble helt stiv. Han nektet å fikse dette med forhuden for å se om det kunne hjelpe. Selvom jeg forklarte for ham at det ikke var spesiellt vondt (etter hva jeg har hørt fra andre menn som har gjort det samme), at det bare er snakk om et lite snitt og at det er helt normalt (altså, leger ser ikke rart på en om man kommer til dem med et slikt problem), så nektet han likevel plent å gjøre noe med det. Over lengre tid ødela dette vårt sexliv, enkelt og greit. Vi var sammen i over 8 år (gikk ikke fra ham kun pga sexlivet, men det var en av mange avgjørende ting). Sexlivet ble svært begrenset, jeg kunne bl.a. ikke ri ham. Han slet litt med å få utløsning og måtte ty til voldsom kraft (klemme veldig hardt under en runk, eller ta meg veldig hardt - da som oftes bare bakfra/doggystyle, noe som gjorde veldig vondt for meg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #3 Del Skrevet 21. juli 2010 Takk! Jeg klarte ikke ha sex med han så mange ganger jeg, for det var så sinnsykt kjipt! Jeg vet dette er klaging over et problem mannen ikke kan noe for, men å ha sex med han fungerte virkelig ikke. Han fikk den ikke liksom inn, og klagde på at jeg var for trang. Pikken ble most mot hullet mitt, og han presterte faktisk da å spørre om den var inne!? Han sa han aldri hadde kommet ved stimulanse fra en kvinne. Ikke ved samleie, ikke ved suging, og iallefall ikke ved runking... Jeg VET det sikkert var feil av meg å slå opp med han pga dette, men sex betyr MYE for meg, og vi hadde virkleig ingen seksuell kjemi heller (ikke at jeg gadd å prøve så mye men)... Det ble jo ikke bedre av at han hele tiden skrøt av hvor stor han var. Da lo jeg bare inni meg, for jeg tenkte mitt. Uff, har så lyst til å si det til han, for han sender enda meldinger til meg der han skriver om hvor mye sex han får og at kvinner er ville etter han (men han er stadig singel da så... haha). Jeg tror han hadde store komplekser selv, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå