Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2010 #1 Del Skrevet 19. juli 2010 Drittlei mensen og har ikke hadd det på 2 mnd da jeg har bare fortsatt på p-pillen..nå har jeg noen småblødninger,bør jeg da holde opp med p-pillene i en uke eller kan jeg bare fortsette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 19. juli 2010 #2 Del Skrevet 19. juli 2010 Det er bare å fortsette, men du bør kanskje vurdere å ha en pillefri uke på slutten av det brettet du er på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mensentrollet Skrevet 19. juli 2010 #3 Del Skrevet 19. juli 2010 Hei! Jeg lurer også på en ting, men finner ingen tråder som er koblet til dette Jeg går på sukkerpillene nå (skal ha mensen denne uka), men jeg vil gjerne hoppe over denne gangen. Kan jeg hoppe over SELV OM jeg har tatt to sukkerpiller allerede? Eller ødelegger jeg alt da? Skal jobbe så mye denne uka, og det passer virkelig ikke å ha uka nå.. Håper på raskt svar. Må evt. skje i kveld siden jeg antakelig får mensen i morgen.. håper noen vet .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 19. juli 2010 #4 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg hopper over sukkerpillene helt til jeg begynner å blø, og det går som regel 6-9 uker mellom hver gang. Når jeg begynner å blø, så lar jeg det gå ei uke uten piller, så stopper blødningene, og jeg kan være uten mensen i 6-9 uker til. Spurte helsesøster om dette, og det var ikke farlig å blø ihvertfall, men greit å la kroppen få det ut så man slipper masse småblødninger. Du som vil utsette mensen: Det er bare å prøve å ta de vanlige pillene og se om du slipper unna mensen. Hvis det bare er sukkerpiller, så spiller det ingen rolle om du tar dem eller ei, de er jo bare som sukkertøy. Verre hvis du bruker en annen type piller hvor man må ta alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanne_ Skrevet 21. juli 2010 #5 Del Skrevet 21. juli 2010 Det som pleier å skje med meg hvis jeg kontinuerlig hopper over mensen er at hvis jeg tar p-pillet på et "unormalt" tidspunkt (altså, hvis jeg glemmer den før jeg legger meg og tar den når jeg våkner) så får jeg småblødninger. Har prøvt å bare fortsette på pilla for å se om det går bort, men det skjer ikke, så jeg tar bare en pillefri uke da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanut_juice Skrevet 21. juli 2010 #6 Del Skrevet 21. juli 2010 Sånn som jeg gjør det er at etter jeg er ferdig med hvert tredje brett, så tar jeg en pillefri uke. Og små blødninger er helt normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå