Siren Skrevet 28. september 2003 #1 Del Skrevet 28. september 2003 Hei alle sammen. Jeg er helt fersk her på KG,og ble tipset av dette stedet på et annet forum. Jeg er ei jente på 25 år. Jeg bor et sted i Østfold, og er singel. Har ingen barn, men en liten pusekatt som heter Miss. Mine hobbyer er stort sett fest, mannfolk, sex og alt annet som er moro. Jeg ser alltid lyst på livet,og er nok ikke særlig seriøs av meg. Jobber på et aldershjem. Håper dere tar godt i mot meg,og at jeg kommer til å trives her hos dere. Klem fra Siren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilla1 Skrevet 28. september 2003 #2 Del Skrevet 28. september 2003 Hei Siren :D Vil få lov å ønske deg hjertelig velkommen til oss :D Håper du vil like deg her, her er mange hyggelig mennesker Smilla1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #3 Del Skrevet 28. september 2003 Velkommen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. september 2003 #4 Del Skrevet 28. september 2003 Velkommen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2003 #5 Del Skrevet 28. september 2003 Velkommen skal du være, bra med flere fra østfold her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 28. september 2003 #6 Del Skrevet 28. september 2003 Hei og velkommen hit! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 28. september 2003 #7 Del Skrevet 28. september 2003 Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 28. september 2003 #8 Del Skrevet 28. september 2003 Velkommen... ....selvfølgelig vil du trives her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 28. september 2003 #9 Del Skrevet 28. september 2003 Mine hobbyer er stort sett fest, mannfolk, sex og alt annet som er moro. Jeg ser alltid lyst på livet,og er nok ikke særlig seriøs av meg. :o Unnskyld?! Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siren Skrevet 28. september 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 28. september 2003 :o Unnskyld?! Mae Ja? Er det noe feil i å elske mannfolk og sex da? Jeg er fri og frank,klart jeg koser meg mens jeg kan! Hva liker du da,Mae? Siren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 28. september 2003 #11 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg synes det var en temmelig vulgær måte å presentere seg på: Hei jeg liker mannfolk og sex og er ikke videre seriøs? Men for all del, velkommen som ny bruker! Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siren Skrevet 28. september 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 28. september 2003 Hihi,du er morsom. Takk for velkomsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 28. september 2003 #13 Del Skrevet 28. september 2003 Du tar en BJ for en tier, ja?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 28. september 2003 #14 Del Skrevet 28. september 2003 *bluebird slenger håndvesken sin i hodet på Mirian* Fy, ikke være slem mot den nye! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 28. september 2003 #15 Del Skrevet 28. september 2003 Hun svarte- jeg spurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. september 2003 #16 Del Skrevet 28. september 2003 Velkommen, Siren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 28. september 2003 #17 Del Skrevet 28. september 2003 *bluebird slenger håndvesken sin i hodet på Mirian* Fy, ikke være slem mot den nye! :o Ja, dette er vel den største arvesynden et kvinnfolk kan gjøre her inne...å ikke sussenusse og være kjempesøt og snill til enhver tid :o Siren, du skjønner sikkert at du har registrert deg på et diskusjonsforum, og da vil det nødvendigvis være slik at når du presenterer jeg'et ditt som en festglad sexentusiast, så vil det gi et inntrykk av nettopp det du selv sa; litt useriøst. Ville regaert slik hvis en mann ramla innpå her også, og presenterte seg som en sexglad kåting... Sånn er det bare, men du vil sikkert trives her. Bare ikke få sjokk over at ikke alle jenter i hele verden er kjempesøte og overstrømmende lykkeberusede i enhver sammenheng. Noen elsker å gi klemmer og roser dagen lang, andre liker å diskutere så filla fyker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. september 2003 #18 Del Skrevet 28. september 2003 :o Ja, dette er vel den største arvesynden et kvinnfolk kan gjøre her inne...å ikke sussenusse og være kjempesøt og snill til enhver tid :o Siren, du skjønner sikkert at du har registrert deg på et diskusjonsforum, og da vil det nødvendigvis være slik at når du presenterer jeg'et ditt som en festglad sexentusiast, så vil det gi et inntrykk av nettopp det du selv sa; litt useriøst. Ville regaert slik hvis en mann ramla innpå her også, og presenterte seg som en sexglad kåting... Sånn er det bare, men du vil sikkert trives her. Bare ikke få sjokk over at ikke alle jenter i hele verden er kjempesøte og overstrømmende lykkeberusede i enhver sammenheng. Noen elsker å gi klemmer og roser dagen lang, andre liker å diskutere så filla fyker.jeg er en sexglad kåting.. ingen som bryr seg om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. september 2003 #19 Del Skrevet 28. september 2003 Du tar en BJ for en tier' date=' ja??[/quote']slutt å vær så sarkastisk a gætt vedder for at du måtte betalt for å få lov til å utføre en blowjob :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siren Skrevet 28. september 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 28. september 2003 Hehe. Ser at enkelte har noe i mot presentasjonen av meg selv. Jeg kunne selvfølgelig løyet,og sagt at jeg bare er søt og snill, at jeg leser bibelen flittig og aldri er med på noe moro. -Men det gjorde jeg altså ikke,jeg valgte og være ærlig. Hva dere måtte mene om min livsstil er meg knakende likgyldig. Jeg er Siren,på godt og vondt. Takk til dere som ønsket meg velkommen på en dannet måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå