Gjest Embla s Skrevet 6. februar 2005 #61 Skrevet 6. februar 2005 Jeg kjente en som har en slektning som er god venn med Sissel Kyrkjebøe
metteflette Skrevet 6. februar 2005 #62 Skrevet 6. februar 2005 Jeg kjenner Stian Grimseth. Hyggelig bamse det :-) Så har jeg servert mange kjendiser i diverse barer jeg har jobbet, noen veldig hyggelige og noen ikke hyggelige i det hele tatt. Den aller hyggeligste kjendisen jeg noen gang har møtt er Ivar Dyrhaug, hyggeligere mann enn det skal man lete lenge etter!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2005 #63 Skrevet 6. februar 2005 Jeg er stalkeren til Elisabeth Andreassen (so she thinks...haha....) Pappa er kjendis innenfor sitt yrke,...han har vært i vg, dagens næringsliv og diverse lokalaviser,... (men jeg er temmelig sikker på at ingen her inne vet hvem det er)
Lilletrollet Skrevet 6. februar 2005 #64 Skrevet 6. februar 2005 Jeg kjenner et par stykker! Skuespillere, idrettsutøvere.
Samantha Skrevet 10. februar 2005 #65 Skrevet 10. februar 2005 mora til ei som er på samme forum som meg er kjendis i Sogn og Fjordane! Såg ikkje det før no, eg...
Dru Skrevet 10. februar 2005 #66 Skrevet 10. februar 2005 Jeg har iallfall hilst på Samantha. Den originale, altså. Hun som ikke henger på KG
Litz Skrevet 11. februar 2005 #67 Skrevet 11. februar 2005 Jeg kjenner ett par ja. Skuespillere, stand-upkomikere og langrennsløpere. (hvem er det bare jeg og mine venner som vet, namedropping er en uting syns jeg )
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2005 #69 Skrevet 12. februar 2005 Ja. Hihi jeg vet hvem du tenker på, og jeg kjenner henne også
Gjest Rimfrost Skrevet 13. februar 2005 #70 Skrevet 13. februar 2005 Herreguuuuuuuuud Nå føler jeg meg skikkelig taper her assa.. Kjenner ikke EN ENESTE jævla forbanna kjendis jeg ! (så ille! )
Donnie Darko Skrevet 13. februar 2005 #71 Skrevet 13. februar 2005 ja.. kjenner ganske mange "kjente" mennesker.. men tviler på at dere her inne ville vist hvem de er uansett
Gjest StoreSky Skrevet 13. februar 2005 #72 Skrevet 13. februar 2005 Kjenner en norsk A-kjendis, en forhenværende A-kjendis. Noen c/d kjendiser.. (manusforfatter, stand-up komiker og slikt..) Kjenner endel kjendiser innenfor musikk sjangeren jeg hører på, alternativ scene innefor punk/rock/oi. (må IKKE forveksles med Green Day etc!)
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #73 Skrevet 13. februar 2005 Er det virkelig ingen som kjenner Jan Werner??
Gjest Lompa Skrevet 13. februar 2005 #74 Skrevet 13. februar 2005 Herreguuuuuuuuud Nå føler jeg meg skikkelig taper her assa.. Kjenner ikke EN ENESTE jævla forbanna kjendis jeg ! (så ille! ) That makes two of us!
Gjest Embla s Skrevet 13. februar 2005 #75 Skrevet 13. februar 2005 ja.. kjenner ganske mange "kjente" mennesker.. men tviler på at dere her inne ville vist hvem de er uansett :klø: Menneskene er kjente men KG-brukerne vet ikke hvem de er (bortsett fra deg?)? Forklar den, Donnie! *Embla s nekter å bli satt i en gedigen kG-bås*
Donnie Darko Skrevet 13. februar 2005 #76 Skrevet 13. februar 2005 :klø: Menneskene er kjente men KG-brukerne vet ikke hvem de er (bortsett fra deg?)? Forklar den, Donnie! *Embla s nekter å bli satt i en gedigen kG-bås* www.thetruemayhem.com www.arcturus.no www.disiplin.net vet du hvem disse er?
Ugla Skrevet 16. februar 2005 #77 Skrevet 16. februar 2005 Ser ut til at noen jeg kjenner begynner å bli ganske kjent...
Miss Angelina Skrevet 16. februar 2005 #78 Skrevet 16. februar 2005 Jeg kjenner Ole Ivars.... (Di er jo kjendiser)...
Gjest maxi. Skrevet 16. februar 2005 #79 Skrevet 16. februar 2005 lurer på en ting. Hvorfor er det så farlig å nevne navn på kjendiser dere kjenner??? Det er jo ikke så farli. Dersom jeg sier at jeg kjenner "tutta" og at Vår Staude er en vennine av søsteren min så er vel ikke det å ut levere dem? ÅÅÅÅ en på kg skryter på seg å kjenne Tutta. :o Det hadde hvert verre dersom jag så at Ivar dyrhaug er min onkel / far osv. eller at ja jeg er søstera til Elin Sogn. Så lenge dere ikke kommer med avsløringer om disse kjendisene dere kjenner så kan det ikke være farlig å si at dere kjenner dem!
Jellyfish Skrevet 16. februar 2005 #80 Skrevet 16. februar 2005 Har gått i klasse med Carl Fredrik i årets Big Brother
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå