Gå til innhold

Kjenner du en kjendis??

Fremhevede innlegg

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg kjente en som har en slektning som er god venn med Sissel Kyrkjebøe :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner Stian Grimseth. Hyggelig bamse det :-)

Så har jeg servert mange kjendiser i diverse barer jeg har jobbet, noen veldig hyggelige og noen ikke hyggelige i det hele tatt. Den aller hyggeligste kjendisen jeg noen gang har møtt er Ivar Dyrhaug, hyggeligere mann enn det skal man lete lenge etter!!!!

Skrevet

Jeg er stalkeren til Elisabeth Andreassen (so she thinks...haha....) :sjarmor:

Pappa er kjendis innenfor sitt yrke,...han har vært i vg, dagens næringsliv og diverse lokalaviser,... (men jeg er temmelig sikker på at ingen her inne vet hvem det er)

Skrevet

Jeg kjenner et par stykker! Skuespillere, idrettsutøvere.

Skrevet
mora til ei som er på samme forum som meg er kjendis i Sogn og Fjordane!

:ler:   :wink:

:ler: Såg ikkje det før no, eg... :ler:

Skrevet

Jeg har iallfall hilst på Samantha.

Den originale, altså. Hun som ikke henger på KG ;)

Skrevet

Jeg kjenner ett par ja.

Skuespillere, stand-upkomikere og langrennsløpere.

(hvem er det bare jeg og mine venner som vet, namedropping er en uting syns jeg :roll::wink: )

Skrevet
Ja.

Hihi jeg vet hvem du tenker på, og jeg kjenner henne også :hoppe:

Gjest Rimfrost
Skrevet

Herreguuuuuuuuud

Nå føler jeg meg skikkelig taper her assa.. Kjenner ikke EN ENESTE jævla forbanna kjendis jeg ! :cry:

(så ille! :roll: )

Skrevet

ja.. kjenner ganske mange "kjente" mennesker.. men tviler på at dere her inne ville vist hvem de er uansett

Gjest StoreSky
Skrevet

Kjenner en norsk A-kjendis, en forhenværende A-kjendis. Noen c/d kjendiser.. (manusforfatter, stand-up komiker og slikt..)

Kjenner endel kjendiser innenfor musikk sjangeren jeg hører på, alternativ scene innefor punk/rock/oi. (må IKKE forveksles med Green Day etc!)

Skrevet
Herreguuuuuuuuud

Nå føler jeg meg skikkelig taper her assa.. Kjenner ikke EN ENESTE jævla forbanna kjendis jeg !  :cry:  

(så ille!  :roll:  )

That makes two of us!

Gjest Embla s
Skrevet
ja.. kjenner ganske mange "kjente" mennesker.. men tviler på at dere her inne ville vist hvem de er uansett

:klø: Menneskene er kjente men KG-brukerne vet ikke hvem de er (bortsett fra deg?)? Forklar den, Donnie!

*Embla s nekter å bli satt i en gedigen kG-bås*

Skrevet

:klø: Menneskene er kjente men KG-brukerne vet ikke hvem de er (bortsett fra deg?)? Forklar den, Donnie!

*Embla s nekter å bli satt i en gedigen kG-bås*

www.thetruemayhem.com

www.arcturus.no

www.disiplin.net

vet du hvem disse er?

Skrevet

Ser ut til at noen jeg kjenner begynner å bli ganske kjent... :wink:

Skrevet

Jeg kjenner Ole Ivars....

(Di er jo kjendiser)...

Skrevet

lurer på en ting. Hvorfor er det så farlig å nevne navn på kjendiser dere kjenner??? Det er jo ikke så farli.

Dersom jeg sier at jeg kjenner "tutta" og at Vår Staude er en vennine av søsteren min så er vel ikke det å ut levere dem?

ÅÅÅÅ en på kg skryter på seg å kjenne Tutta. :o

Det hadde hvert verre dersom jag så at Ivar dyrhaug er min onkel / far osv. eller at ja jeg er søstera til Elin Sogn.

Så lenge dere ikke kommer med avsløringer om disse kjendisene dere kjenner så kan det ikke være farlig å si at dere kjenner dem!

Skrevet

Har gått i klasse med Carl Fredrik i årets Big Brother

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...