brum Skrevet 1. oktober 2003 #41 Skrevet 1. oktober 2003 Ja jeg kjenner da noen. En veldig god skiløper og et populært band blandt annet. Og en eks robinson og to fra BB.- og et lag som tok OL medalje.
Suzy Skrevet 1. oktober 2003 #42 Skrevet 1. oktober 2003 Kjenner du en kjendis? And more important: Hvilken kjendis kjenner du?? Øff... jeg kjenner Katthult (gruppa altså) de er igrunne kjendiser nok for meg... Suz
Gjest GreenSky Skrevet 1. oktober 2003 #43 Skrevet 1. oktober 2003 Terje Formo satt barnevakt for meg noen ganger da jeg var liten. Det er mange år siden, før han ble kjent som Kaptein Sabeltann. Ellers så kan jeg ikke si at jeg akkurat kjenner noen kjendiser, men jeg har møtt/hilst på.
Gjest lurven Skrevet 1. oktober 2003 #44 Skrevet 1. oktober 2003 Umh, 2 stykker. Den ene har faktis vunnet junior VM, og fikk sølv sist vinter OL.ja og han har vinni senior vm også han da
Gjest lurven Skrevet 1. oktober 2003 #45 Skrevet 1. oktober 2003 Litt klønete sagt av meg kanskje.. men med teskje: Jeg vil ikke si hvem de er for da kan noen her kanskje skjønne hvem jeg er!er ikke du beyonce da
Gjest Paff Skrevet 1. oktober 2003 #46 Skrevet 1. oktober 2003 er ikke du beyonce da (Morsomt når det blir sånn siter - siter - siter!!) Å NEI - du har avslørt meg Jeg er crazy in love - wanna be my baby boy? La oss Work it out!
Gjest lurven Skrevet 1. oktober 2003 #47 Skrevet 1. oktober 2003 (Morsomt når det blir sånn siter - siter - siter!!) Å NEI - du har avslørt meg Jeg er crazy in love - wanna be my baby boy? La oss Work it out!jeg skal ikke si det til noen altså
:-) anna Skrevet 1. oktober 2003 #48 Skrevet 1. oktober 2003 Jobber som journalist og da treffer man jo kjente mennesker gjennom jobben. Min erfaring er at folk er folk!! De fleste er normale hyggelige mennesker som tilfeldigvis er kjente for noe de gjør. Kjenner flere kolleger som er regnet for å være kjendiser, og har naturligvis intervjuet en del andre kjendiser... Også kjenner jeg noen musikere og fotballspillere og sånt utenom jobben min. Den kuleste jeg har intervjuet tror jeg må være... Gro Harlem Brundtland. Kjempehyggelig dame!
Livets datter Skrevet 4. februar 2005 #49 Skrevet 4. februar 2005 Jeg kjenner Odd Rene Andersen Åååh... drømmemannen min! Er han like hyggelig som han er kjekk?
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #50 Skrevet 4. februar 2005 Teller Trøfflus??? I så fall,jepp :D
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #51 Skrevet 4. februar 2005 Teller Trøfflus??? I så fall,jepp :D Jeg teller. Men ikke avslør meg! 1001 - 1002 - 1003
Belba Skrevet 4. februar 2005 #52 Skrevet 4. februar 2005 Hvis diverse reality-serier teller, så gjør jeg det.
koldbruna Skrevet 5. februar 2005 #53 Skrevet 5. februar 2005 Hvis Sture Sivertsen er kjendis så kjenner jeg han. Vi hilser på hverandre når vi treffes,og vi er på samme gruppe på babysvømming. ...men pga at jeg er i slekt med 1 kjent sanger,så holder jeg det for meg selv. Koldbruna
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2005 #54 Skrevet 6. februar 2005 Om noen kjenner Jan Werner så er det bare å si ifra
Cand alt Skrevet 6. februar 2005 #55 Skrevet 6. februar 2005 Jeg har vært på fest sammen med Torvald Stolenberg så har jeg hatt politikere i familien min. Venninna av søstra mi er på tv for tiden. Broren til svigern min er også på tven ofte og svigerbror begynner også å vise seg endel der. Noe mer tror jeg ikke det var da.
Champagne Skrevet 6. februar 2005 #57 Skrevet 6. februar 2005 Det nærmeste jeg har vært en kjendis, var da John Carew kløyp meg i rumpa
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2005 #58 Skrevet 6. februar 2005 mora til ei venninde av meg e kjendis i sogn og fjordane!!
Gjest Embla s Skrevet 6. februar 2005 #59 Skrevet 6. februar 2005 mora til ei som er på samme forum som meg er kjendis i Sogn og Fjordane!
Arwen Skrevet 6. februar 2005 #60 Skrevet 6. februar 2005 jeg kjenner en som kjenner lillesøstra til Marion Ravn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå