Gjest Tex Skrevet 28. september 2003 #1 Skrevet 28. september 2003 Kjenner du en kjendis? And more important: Hvilken kjendis kjenner du??
Gjest Tex Skrevet 28. september 2003 #2 Skrevet 28. september 2003 Er det ingen som kjenner en kjendis her???? Det er litt for utrolig....
monja Skrevet 28. september 2003 #3 Skrevet 28. september 2003 Jeg ble kjent med noen kjendiser gjennom "Sverige-ex'en" min jeg, men ingen norske da :oops:
Joplaya Skrevet 28. september 2003 #4 Skrevet 28. september 2003 Kjenner Ylvis-brødrene. Eller kjente kanskje? Hilser i alle fall på de når jeg ser de, men er ikke de jeg går på besøk til når jeg besøker venner.
Mrs. K Skrevet 28. september 2003 #5 Skrevet 28. september 2003 Hva er en kjendis egentlig? Er det den person som blir avbildet i ukeblader? Kan det være en som har vunnet ett for de fleste uinteressant verdensmesterskap? Kan det være en som hadde sine 15 minutter i rampelyset for 20 år siden? Hilsen Trille
Felicia Skrevet 28. september 2003 #6 Skrevet 28. september 2003 Morten Harket sølte ut ølen min, og kjøpte meg en ny en gang - teller det?
Arwen Skrevet 28. september 2003 #7 Skrevet 28. september 2003 Vet hvem et par c kjendiser er, en var med i Temptation Island (hun prater jeg med når jeg møter henne) og vet hvem hun ene som er med i ungkaren er. (hun snakker jeg ikke med, vet bare hvem hun er i jobbsammenheng)
Gjest Virvel Skrevet 28. september 2003 #8 Skrevet 28. september 2003 Har trent karate sammen med en ganske kjent norsk dame. Ikke alle som kan skryte på seg å ha sparket henne, nei. :D
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #9 Skrevet 28. september 2003 Har spist middag med Steve Earl og en del turer på byen med musikerne til Emmylou Harris. Men det er vel ikke som om de ville løpt over gata og hilst på meg, er noen år siden. Bortsett fra det har ejg familie som stadig nevnes i avisen, og har vært på førstesiden i de fleste større aviser, men personeen er nok ingen kjendis blant folk flest.
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #10 Skrevet 28. september 2003 Ja, jeg kjenner en og annen kjendis, men respekterer mine venner så pass at jeg ikke legger dem ut her.
Rachel Skrevet 28. september 2003 #11 Skrevet 28. september 2003 Jeg kjenner en kjendis- ei dame. Men som Revetispa sier, jeg legger ikke ut hvem det er av hensyn til henne.
Gjest Mae Skrevet 28. september 2003 #12 Skrevet 28. september 2003 Jeg kjenner endel kjendiser ja, men det er ikke noe jeg ønsker å gå ut med her av hensyn til både dem og meg. Er ikke så nøden at jeg briefer med mine kontakter for å hevde meg blant andre. Mae
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #13 Skrevet 28. september 2003 Selvfølgelig!! Mae har jo skrytt mye om før at hun kjenner Lise Myhre.
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #14 Skrevet 28. september 2003 ...jeg er kjendis!! ja sikkert!!
Gjest Mae Skrevet 28. september 2003 #15 Skrevet 28. september 2003 Selvfølgelig!! Mae har jo skrytt mye om før at hun kjenner Lise Myhre. Å nevne det i forbifarten når vi har diskutert Nemi her på Forumet kan neppe kalles skryting. Mae
Keira Skrevet 28. september 2003 #17 Skrevet 28. september 2003 Jeg kjenner endel kjendiser ja, men det er ikke noe jeg ønsker å gå ut med her av hensyn til både dem og meg. Er ikke så nøden at jeg briefer med mine kontakter for å hevde meg blant andre. Mae Samme her. Kjenner ganske mange som regelmessig er på TV, men når man kjenner dem er de plutselig ikke noen man ser på som kjendiser lenger. De blir bare vanlige folk. Tror ikke jeg vil nevne noen navn...
Ruby Skrevet 29. september 2003 #18 Skrevet 29. september 2003 Jeg kjenner Odd Rene Andersen da og Agne fra CC Cowboys har vært læreren min... og Rubymannen kjenner Henning Kvitnes og Trond Holter!!!
torarin Skrevet 29. september 2003 #19 Skrevet 29. september 2003 Jeg kjenner et par stykker og har møtt ganske mange på fester og sånt. Siden de er cola-tryner alle sammen, tror jeg ikke at jeg skal oute dem her.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 29. september 2003 #20 Skrevet 29. september 2003 Kjenner mesteparten av de norske serietegnerne (siden jeg er så "heldig" å være med i Raptus-komiteen), kjenner i tillegg noen av de utenlandske også. Kjenner et par større norske musikere, og så har jeg hilst på Fritjof wil-du-bli-millionær-børn. Noen av vennene mine er jo nærmest kjendiser i motorsport-sammenheng, ene internasjonalt til og med. Og så kjenner jeg noen norske politikere, grøss og gru.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå