Gå til innhold

Godteri

Fremhevede innlegg

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg spiser sjelden snop.

Når jeg spiser det, kan det like godt være en hverdag som helg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det veeldig sjelden jeg sitter hjemme i helgene! ;)

Men når det kommer til snop og sånt så er jeg ganske åpen -jeg spiser det aller meste (bortsett fra ting med kokos/pistasj/marsipansmak) jeg blir tilbudt, veldig lite jeg ikke liker egentlig. Men, velger jeg selv så blir det enten sjokolade eller chips. Ofte går det i sunnere alternativer og da blir det saltkjøtt, rosiner, frukt/grønnsaker med dip. osv.

Har også blitt småhekta på lovehearts av alle ting (!!) -og det er ikke det at de er så spesielt gode, men de får meg til å "glemme" å ha lyst på noe mer! :ler:

Skrevet

Kvikklunsjsjokolade :popcorn:

Sure og salte halvmåner :)

Skrevet

Sjokolade !!! :ler: Helst ren sjokolade, mokkabønner eller melkesjokolde. For tiden hekta på firkløver. Alt annet snop gidder jeg ikke å spise for sjokolade er best uansett. Vingummi er helt uaktuelt! Ellers elsker jeg chips og kaker/bakverk/småkaker.

Skrevet

Sørlandschips, spansk paprika

Sjokolade, gjerne helnøtt e.l (Coop har en ok billig 200g plate som ligner Freias helnøtt)

Evnt. hjemmebakte boller med vaniljekrem inni :sikle:

Skrevet

Popcorn! Selv om det kanskje er mer snakcs og ikke godteri da..

Kokosboller, sjokolade, skumgodteri og egentlig det meste.. Men spiser dette sjeeldent. Går mest i nøtter og popcorn når jeg skal kose meg :rødme:

Beste kokosbollene er de fra Den Lille Kokosbollefabrikken!! Jeg liker ikke kokos eller kokosboller fra butikken, men disse ELSKER jeg :enig:

Skrevet

Jeg foretrekker surt godteri eller sjokolade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...