Gå til innhold

Godteri

Fremhevede innlegg

Gjest MissBella
Skrevet

Det er helg og da er det godt å kose seg med brus og godteri når man ser på TV/film.

Hva pleier du å spise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokolade, stort sett en plate, og frukt. Veldig forskjellig, men det går i sjokolade.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Smågodt! Sjelden jeg spiser det, men i helga ble det litt hehe. Sjokolade og salt lakris.

Skrevet

Varierer veldig, men er glad i saltsnop jeg da. Av og til sjokolade, av og til smågodt. Men jeg kan like gjerne snope med grønnsaker og dip, eller ost og kjeks for den saks skyld. Eventuelt hjemmebakte muffins :popcorn:

Brus drikkes så og si aldri. Har kullsyremaskin som tidvis brukes flittig. Da er det kun vann med kullsyre, eventuelt litt sitron, eller sukkerfri saft. Kaffe konsumeres på høyt plan :kaffekopp:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker aldri brus og spiser aldri godteri.

Det nærmeste jeg kommer er desserter etter middagen i helgene, av og til i form av en sjokoladebit eller to til en kopp espresso.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

M - koser meg med M! Da trenger jeg ikke noe annet :gjeiper:

Har noe Panda lakris i skapet, men den ligger godt der... kanskje i morgen :)

Skrevet

Jeg er glad i is og velger som regel det fremfor annet godteri. I kveld er det Dream yoghurtis som står på menyen.

Gjest Mahareth
Skrevet

Som oftest chips, men det hender det blir melkesjokolade eller smågodt.

Skrevet

Vaniljeis med Oboy-pulver, hjemmelaget grønnsakschips, hjemmelaget konfekt, smågodt, og alt mulig annet. Jeg er godtefan nr.1 :popcorn:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Is, chips, sjokolade (i små doser), lakris (Brynilds Supermix eller hva den heter var god... ellers panda lakris, eller salt smågodtlakris)... men spiser ikke godteri hver helg, det kan gå kortere eller lenger tid mellom. Nå i sommer kortere :) I dag har jeg spist to is og noen chilinøtter, ellers har "godteriet" vært smoothie av kefir, juice, banan og blåbær. Og serranoskinke...

Skrevet

Smågodt, helst salte ting og tortilla chips med sterk salsa. I dag var det jordbær og yoghurtis :)

Skrevet

Det varierer litt. Smågodt eller potetgull eller sjokolade.

Skrevet

Spiser veldig sjelden snop...

Men når det er kosetid er det sjokolade og chips det som oftest går i... En sjelden gang smågodt og popcorn... :popcorn:

Om sommeren koser jeg meg litt med is innemellom. Går som oftest i saftis... :jepp:

Skrevet

Pleier og spise masse smågodt jeg da, for jeg bare elsker godteri! Og da kan man jo alltid velge akkurat hvor mye man vil ha av hva, og det syns jeg er herlig! :fnise:

Skrevet

Chillinøtter, søt lakris og sjokolade er mine favoritter, noen ganger kan jeg også få vingummi-kick, men prøver å la være å kjøpe det så jeg slipper den smellen :)

Gjest scorpius
Skrevet

Det varierer veldig egentlig. ELSKER nøtter!

Skrevet

Glemte kokosboller, mmm, jeg elsker kokosboller :-D

Skrevet

Eneste som jevnlig står på menyen når vi ser TV/film her i huset er is - vi elsker is!

Hender jeg smugspiser litt sjokolade eller smågodt (sure føtter er favoritten), også kjøper mannen innimellom en potetgullpose når det er hans tur til å lage middag og han er skrubbsulten før han har begynt... (dårlig vane, men veldig godt!).

Ellers blir det jo endel mellommåltider av yoghurt, frukt, nøtter, müslibarer, etc, men regner ikke det som godteri...

Gjest Emera
Skrevet

Her blir det sjokolade og salt potetgull. Er ikke så glad i smågodt (gelegodter, drops o.l).

Skrevet

Jeg er veldig glad i is så når jeg skal kose meg blir det som oftest lettis med vaniljesmak med varme bær eller sjokoladesaus, eller dream yoghurtis med kirsebær og sjokolade. Mørk sjokolade og potetgull hender det også at jeg spiser. Jeg er også veldig glad i bassett's liquorice, men det spiser jeg bare hvis noen har vært ute og reist (taxfree).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...