Gjest TS Skrevet 17. juli 2010 #1 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg har normalt bestilt johannesurt, den jeg bruker fra den amerikanske nettsiden iherb.com. Så har det vist seg at jeg har hatt flaks som har mottatt den pga det egentlig er ulovlig å innføre den i landet. (tollen har vært sløv) Sist mottok jeg et brev om at det ikke er tillat å motta johannesurt fra utlandet med beskjeden at den blir sendt i retur. Det jeg lurer på er om det er noen som vet om den johannesurten jeg bruker er mulig å få tak i i Norge? Den heter Abkit, Kira, St. John's Wort, 45 Tablets. Om noen vet, vær snill å si ifra eventuelt om det er mulig å få tak i en annen kira variant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2010 #2 Del Skrevet 17. juli 2010 Ikke i Norge nei, men se på tyske eller engelske sider. Mener jeg har sett det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2010 #3 Del Skrevet 17. juli 2010 http://www.theukhighstreet.com/Kira-St-John--39-s-Wort-One-A-Day-Tablets_PDPharmacy2uKISJ30 Der har vi den iverfall. har ikke tid til å se på priser og om de sender til Norge, men ser ut som produsenten er tysk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 17. juli 2010 #4 Del Skrevet 17. juli 2010 men er det tillatt å innføre fra england eller tyskland da? Er det bare fra USA det ikke er tillatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2010 #5 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Innenfor eøs er det fritt frem ja. Mulig det er mengdebegrensninger, men den er i såfall 90 dagers forbruk. Endret 17. juli 2010 av SportyShorty fjernet sitat fra annen tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå