MissStiles Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #4281 Del Skrevet 19. januar 2013 Nam, brownies er digg! Noen planer for helgen? Eller skal dere ha en rolig helg? Måtte ut i butikken for å handle noe. Hjelpes, så kaldt det var ute. Tror jeg holder meg inne resten av dagen. Brownies = check Ingen store planer for dagen. Fortsatt dårlig råd og jeg vil ikke at M skal betale for alt hele tiden så da gjør vi det enkelt. Lager noe god mat ikveld. Kanskje litt vin. Også følger vi med på "Hver gang vi møtes" på lørdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. januar 2013 #4282 Del Skrevet 19. januar 2013 Høres ut som en bra og avslappende kveld. Jeg skal også ta det lugnt i kveld, bare med meg selv og TV-en som selskap. Har ikke sett på Hver gang vi møtes enda, kanskje jeg skulle tatt en titt i dag? Her skal det bakes matmuffins i kveld i alle fall Ha en fin lørdag, Miss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 19. januar 2013 #4283 Del Skrevet 19. januar 2013 Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 20. januar 2013 #4284 Del Skrevet 20. januar 2013 Det hørtes jo ut som en veldig koselig lørdag da håper du har hatt en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #4285 Del Skrevet 20. januar 2013 Elsker søndag morgen! Spist en god frokost. Sitter i sofaen med en kopp te og bare slapper av. Burde rydde litt her idag men ikke enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 20. januar 2013 #4286 Del Skrevet 20. januar 2013 Søndager er avslappende ja Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #4287 Del Skrevet 20. januar 2013 Da skal jeg snart inn til byen for å møte et par venninner. Café og kino - en liten førbursdagsfeiring sammen med dem. Godt å komme seg litt ut siden jeg mer eller mindre har sittet inne hele helgen. Også får M leiligheteb for seg selv - til å se på fotball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. januar 2013 #4288 Del Skrevet 20. januar 2013 Man U-kampen han skulle se? Hvordan likte du filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #4289 Del Skrevet 20. januar 2013 Man U-kampen han skulle se? Hvordan likte du filmen? Jeg regner med at det var den kampen han skulle se. The Impossible var bra. Sterk film! Tårene kom skikkelig når H fant familien. Satt og gråt flere ganger alle tre. Sitter og lurer på om jeg skal åpne bursdagsgaven allerede nå eller vente til imorgen. Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. januar 2013 #4290 Del Skrevet 20. januar 2013 Neinei, vent til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 20. januar 2013 #4291 Del Skrevet 20. januar 2013 Hihi, så spennende! Håper du får en kjempefin dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #4292 Del Skrevet 21. januar 2013 Mandag morgen OG bursdag!! Det står en gave fra M på bordet i stua. På kortet står det at jeg kan åpne den nå. Han har en gave til, som jeg får ikveld. Hm.. Vente eller ikke vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 21. januar 2013 #4293 Del Skrevet 21. januar 2013 Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en uforglemmelig fantastisk dag :) :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 21. januar 2013 #4294 Del Skrevet 21. januar 2013 Gratulerer med dagen! Hva var det i pakken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #4295 Del Skrevet 21. januar 2013 Gratulerer med dagen! Hva var det i pakken? Filmen Casablanca på blu-ray. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 21. januar 2013 #4296 Del Skrevet 21. januar 2013 Gratulerer så mye med dagen!! Håper den blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #4297 Del Skrevet 21. januar 2013 Bra dag på jobb! Sjefen kjøpte kake så da hadde vi noe å kose oss med i lunsjen. Og jeg har hatt en del å gjøre. Liker det! Nå skal jeg inn til byen for å møte M. La inn en forespørsel om å spise ute på bursdagen min siden det er lenge siden vi har vært ute. Ellers blir det en rolig feiring idag. Skal hjem til foreldrene mine og feire med venner i løpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 21. januar 2013 #4298 Del Skrevet 21. januar 2013 Gratulerer med dagen kjære deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 21. januar 2013 #4299 Del Skrevet 21. januar 2013 Så koselig med kake, og med middag ute! Hvor endte dere? Håper dagen har vært fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #4300 Del Skrevet 22. januar 2013 Så koselig med kake, og med middag ute! Hvor endte dere? Håper dagen har vært fin! Veldig rolig feiring igår. Vi spiste på Olivia. Orket ikke prøve noe nytt allikevel.. Neste gang! Også kjøpte vi kake på vei hjem. Men den orket jeg aldri. Var så mett etter middagen, så da har jeg noe å kose meg med etter middag idag. Jeg fikk en gave til når vi kom hjem igår. Gavekort fra OsloCity. Da blir det shopping på meg og. Vi vurderte veldig om vi skulle sette på en film men vi lå ganske trøtte på sofaen begge to. Sånn går det når man legger seg seint søndag kveld. Så vi gikk og la oss kl 21. Og jeg føler meg absolutt ikke uthvilt men men.. Bare å komme seg avgårde på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg