MissStiles Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #4261 Del Skrevet 15. januar 2013 Jobber du i Oslo eller utenfor? Jeg jobber utenfor Oslo. Nei, men da er det natta for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 15. januar 2013 #4262 Del Skrevet 15. januar 2013 Så bra at filmen var bra spent på om jeg får dratt med meg S på den Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #4263 Del Skrevet 16. januar 2013 Idag skal M gi beskjed om han sier ja til stillingen eller ikke. Ganske sikker på at han sier ja men jeg fikk ikke snakket så mye med han igår. Merket ikke en gang når han kom hjem inatt. Godt det da, fordi jeg sleit med å sove pga bråket fra helikopter overalt. Det skjer masse rundt der vi bor. Jaja, får gjøre meg klar til en ny dag på jobb. Ha en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #4264 Del Skrevet 16. januar 2013 Idag satt jeg litt sammen med sjefen. Synes alltid det er litt skummelt. Han gjorde ting på helt andre måter enn N hadde vist meg de siste to dagene. Forvirrende! Men jeg må bare finne min måte å gjøre det på etter hvert. Det skal bli godt å komme hjem til ferdiglaget middag. Håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 16. januar 2013 #4265 Del Skrevet 16. januar 2013 Hm, det betyr jo i det minste at det er rom for å gjøre ting på ulik måte. Du finner helt sikkert gode fremgangsmåter etter hvert Hva ble det til med M og jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 16. januar 2013 #4266 Del Skrevet 16. januar 2013 Er alltid litt slitsomt i begynnelsen, i ny jobb. Tar tid å komme inn i rutiner. Men dette klarer du helt fint, det er jeg sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #4267 Del Skrevet 17. januar 2013 Hva ble det til med M og jobben? Han sa ja. Så da begynner han i ny stilling 1.feb. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #4268 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg er redd for at sjefen min har høye forventninger og det synes jeg er skummelt. Han er en veldig direkte mann. Jeg blir litt sånn sjenert i starten når jeg møter nye mennesker eller begynner i en ny jobb. Kanskje ikke den beste i den bransjen men bare gi meg litt tid så går det over. Må bare bli trygg på meg selv og de nye oppgavene. Idag blir nok bare å kaste seg over tlf hver gang det ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #4269 Del Skrevet 17. januar 2013 Endelig hjemme. Sliten. Vært en rolig dag på jobb. Kom hjem til en tom leilighet. M har senvakt. Litt deilig med tid for meg selv. Blir nok en rolig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 17. januar 2013 #4270 Del Skrevet 17. januar 2013 Sikkert en overgang å jobbe igjen etter at du har vært arbeidsledig en stund. Hvordan virker de andre du jobber med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 17. januar 2013 #4271 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg skjønner hvordan du har det, jeg bruker også litt tid på å bli trygg i slike situasjoner. Det går seg alltid til Snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #4272 Del Skrevet 18. januar 2013 Sikkert en overgang å jobbe igjen etter at du har vært arbeidsledig en stund. Hvordan virker de andre du jobber med? Det har faktisk ikke vært så ille som jeg hadde trodd å gå tilbake til jobb. Er vant til å stå opp tidlig. Men blir fort sliteb og legger meg tidlig på kvelden. Prøver å ta tiden til hjelp til å komme inn i alt som skal læres. De er hyggelige. Snakker mest med de to damene. Men de er jo alle mye eldre enn meg. Idag prøver jeg å ta et tidligere tog. Det toget jeg har pleid å ta, har vært mer eller mindre forsinket hver dag. Heldig er det bare jobb frem til kl 3 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 18. januar 2013 #4273 Del Skrevet 18. januar 2013 Du får ha en strålende dag og en strålende helg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 18. januar 2013 #4274 Del Skrevet 18. januar 2013 God helg Missy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 18. januar 2013 #4275 Del Skrevet 18. januar 2013 Så deilig å slutte tidlig, da blir helgen liksom litt lenger håper du får en fin helg! Hva er planene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #4276 Del Skrevet 18. januar 2013 Takk skal dere ha!! God helg til dere og!! Rolig dag på jobb. Igjen. Håper det skjer litt mer neste uke. Vi hadde møte på kontoret idag. Jeg var med den første timen men resten av dagen satt jeg og jobbet. De snakket om året som har vært og hvordan har gått. Hørte alt uansett siden det er et lite lokalet. Det ble litt av noen diskusjoner mellom noen av dem inni mellom. Her kan man tydeligvis si sin mening rett ut og det er jo greit å vite. Også bestilte vi peppes pizza til lunsj - det var veldig godt!! Nå skal jeg nyte en veldig rolig fredagskveld på sammen med M & Idol på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #4277 Del Skrevet 19. januar 2013 Nyter en rolig lørdag. Alene. Deilig. Lurer på om jeg skal bake noe idag. Kanskje brownies. 2 dager til bursdagen min og M har etterlyst kake. Så da skal han få kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 19. januar 2013 #4278 Del Skrevet 19. januar 2013 Brownies hørtes kjempegodt ut! Godt å høre at første uka på jobb har gått bra! At man er litt usikker på ting i begynnelsen er jo helt normalt, om et par uker er du helt sikkert sikker på hvordan DU skal gjøre ting for å få jobben gjort best mulig. Det er 8-16 man-fre du jobber hver uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #4279 Del Skrevet 19. januar 2013 Det er 8-16 man-fre du jobber hver uke? Man-fre kl. 8:30-16. Også til kl 15 på fredager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. januar 2013 #4280 Del Skrevet 19. januar 2013 Nam, brownies er digg! Noen planer for helgen? Eller skal dere ha en rolig helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg