MissStiles Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #4221 Del Skrevet 7. januar 2013 M fikk printer/scanner til jul. Gjett om vi begge skal scanne attester og vitnemål!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. januar 2013 #4222 Del Skrevet 7. januar 2013 Hei på deg! Godt nyttår (bedre sent enn aldri Så bra at du fikk igjen vitnemålet og attestene i sin helhet! Du var heldig der Men veldig lurt å scanne dem nå ja! Jeg har visst ikke fått gratulert deg med ny jobb heller - gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 7. januar 2013 #4223 Del Skrevet 7. januar 2013 Det fins jammen ærlige sjeler der ute;) Så flott at du fikk de igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 7. januar 2013 #4224 Del Skrevet 7. januar 2013 Godt å høre at du fikk vitnemål etc tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 7. januar 2013 #4225 Del Skrevet 7. januar 2013 Så flott at du fikk de tilbake! Og skynd deg å scanne Hatt en fin dag ellers? Siste mandag uten å jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #4226 Del Skrevet 8. januar 2013 Hatt en fin dag ellers? Siste mandag uten å jobbe Tja, en helt vanlig dag. Ganske trangt økonomisk så jeg må si nei til alt og det er ikke særlig gøy. Fordi det er akkurat det jeg trenger, å komme meg litt ut med venner. Jeg får ikke første lønn før 15.februar og da får jeg kun halv lønn siden det er for januar. Skal ikke klage men gleder meg til 15.mars. Full lønn! Det skal bli så godt å ha god råd igjen. Nei, jeg får spise litt frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 8. januar 2013 #4227 Del Skrevet 8. januar 2013 Du vet at du har krav på feriepenger fra tidligere jobb utbetalt i januar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #4228 Del Skrevet 8. januar 2013 Du vet at du har krav på feriepenger fra tidligere jobb utbetalt i januar? Jeg ba om å få de pengene før jul. Og de forsvant av å betale husleie for leiligheten min siden leieboeren ikke betalte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 8. januar 2013 #4229 Del Skrevet 8. januar 2013 Shitt*komme hit på middag en dag eller to da vettu* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 8. januar 2013 #4230 Del Skrevet 8. januar 2013 Kjipt å være blakk, jeg vet akkurat hvordan du har det Jeg har heller ikke råd til å være med på noe særlig for tiden og føler meg skikkelig kjip. Har valgt det litt selv siden jeg prioriterer å reise. Men det blir bedre, bare å holde ut til du kommer i jobb igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #4231 Del Skrevet 8. januar 2013 Da har M dratt. Første dag tilbake på fotballtrening. Før treninga er det møte (kl 21) også trening fra 21.30-23. Siden det er på andre siden av Oslo er han ikke hjemme før nærmere midnatt. Merker at jeg kommer til å hate tirsdager. Jeg er skikkelig godtesjuk. Regner med at sjokoladen i kjøleskapet kommer til å forsvinne i løpet av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 8. januar 2013 #4232 Del Skrevet 8. januar 2013 Ingenting er som litt sjokolade en grå tirsdagskveld i januar Kanskje du kommer til å nyte alenetiden på tirsdager når du begynner å jobbe og ikke er fullt så mye hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #4233 Del Skrevet 8. januar 2013 Kanskje du kommer til å nyte alenetiden på tirsdager når du begynner å jobbe og ikke er fullt så mye hjemme? Jeg har ikke noe imot alenetiden men synes det er kjipt at han kommer hjem så seint. Siden han kommer hjem etter at jeg har lagt meg, så vil han ikke vekke meg og kommer til å legge seg på sofaen. Den er kjip når sofaen ikke er den beste stedet å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 9. januar 2013 #4234 Del Skrevet 9. januar 2013 Det er jo litt søtt at han ikke vil ødelegge nattesøvnen din da sover du lett? Håper du har en fin dag ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #4235 Del Skrevet 9. januar 2013 Nå er jeg sulten! Håper M er på vei hjem. Sa jeg skulle vente til han kom hjem med å lage middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #4236 Del Skrevet 10. januar 2013 Igår fikk M endelig installert printeren så jeg har printet ut et par dokumenter også blir det å scanne attester og vitnemål. Da har jeg fått lønnsslippen etter oppdraget jeg hadde gjennom vikarbyrået før jul. Det skal bli godt å få litt penger imorgen men de kommer til å forsvinne fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #4237 Del Skrevet 11. januar 2013 Endelig fredag! Synes denne uka har gått sakte. Glad det endelig er helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 11. januar 2013 #4238 Del Skrevet 11. januar 2013 Samme her! Håper du får en fin siste helg før alvoret starter på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #4239 Del Skrevet 11. januar 2013 Endelig en dag hvor jeg har planer. Skal inn til byen og besøke ei venninne på jobb. Hun bor i utlandet og er her i forbindelse med jobb - hurtigruten. Ikke vært ombord den båten så.. Også ikke sett henne siden jeg flytta fra vestfold. Blir sikkert å kikke litt i butikker og bare være flink å ikke kjøpe noe. Også skal jeg innom posten og hente førbursdagsgave fra meg til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 11. januar 2013 #4240 Del Skrevet 11. januar 2013 Sikkert godt å få inn noen kroner ja! Bra du endelig fikk scannet papirene dine. Jeg syns alle jobber jeg noensinne har søkt på har krevet at jeg skulle sende inn vitnemål elektronisk jeg, så merkelig at det tydeligvis ikke er sånn i din bransje? Hurtigruten i Oslo? Er det i forbindelse med et cruise eller noe da? Ooh, hva er det i førbursdagsgaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg