Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Jeg synes det høres lovende ut jeg! Prøv å ikke legg så mye vekt på hva han forventer. Du er fremdeles ny i jobben, bare tenk på hva du kan oppnå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igår spurte jeg M hva han synes om å få show- eller konsertbilletter i 30 års gave. Han likte tanken. Jeg har sånn ca oversikt over hvilke artister han liker så.. Men jeg skal kikke etter gave i Wien til helga. Kan hende jeg finner noe der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, jeg fikk kjøpt Robbie Williams billetter idag!! Da blir det Stavanger tur i sommer!! Lenge siden jeg har vært der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag hadde vi ringe-og-mase-på-kunder-dag. Jeg trodde det skulle være enkelt men mange sa nei før jeg fikk snakket ferdig (skulle tro jeg var telefonselger) mens andre var hyggelig og takket pent ja til en e-post med info og kontaktinfo. Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Så gøy med Stavanger-tur da :) Fin gave det! Hva syns du om telefonsalg da? Jeg takler generelt ikke telefoner, verste oppfinnelsen som fins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som begynte å føle seg litt dårlig igår og våknet opp med den vonde halsen? Jeg! Snakk om dårlig timing siden jeg skal reise bort imorgen. Skulle ønske jeg kunne bli hjemme idag men må bare komme meg på jobb. Gå innom apoteket på togstasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er skikkelig dårlig. Vært innom apoteket og handlet det jeg trenger. Håper bare ikke at jeg blir sengeliggende. Gruer meg til å stå opp imorgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stå opp frivillig kl 4.30 for å ta flyet kl 6.30? Ingen god idé. I hvert fall ikke når man er syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake. Kom hjem rundt midnatt. Med andre ord så har jeg ikke sovet særlig mye inatt. Fortsatt kjempe forkjølet OG dotter i ørene etter flyturen igår. Ikke hatt så vondt i ørene siden jeg var liten. Kunne egentlig tenke meg å bli hjemme idag og slappe av men får se åssen det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travel dag på jobb.....

Må få ut litt frustrasjon: Føler meg litt dum når jeg forventet at M skulle ha planlagt hva vi spiser idag men nei.. Jeg kom hjem sent igår og planlegge hva vi skal ha til middag idag, var det siste jeg tenkte på idag tidlig kl 6. Men nei, gutten har ingen anelse om hva vi skal spise. Jeg har middag til han når han kommer hjem fra en helg på sørlandet men han klarer ikke å finne ut hva vi skal spise eller har ikke handlet. Ikke sett kjøleskapet så tomt på lenge. Bare handlet det han skulle spise helga da.

Sorry litt irritert... Trøtt... Sliten... Og ikle minst, sulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der må være en sånn mannegreie, mannen er også sånn! Jeg kan si: kjøp noe til middag da, og han aaaaner ikke. Frusterende, men man må nesten bare le. :roll:

Godt du hadde det fint i Wien, så ut som en artig tur. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølser var hans forslag. Det kan jeg kjøpe meg på narvesen.

Irritert på han men er i byen og prøver å ordne de siste tingene til gavens hans. Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Mannfolk! A er også sånn, hvis vi ikke spesifikt har avtalt at han skal fikse middag gjør han ikke det, selv om alt skulle tilsi at det var han som skulle gjøre det, som hvis han er hjemme lenge før meg f.eks. ;)

Hvordan er formen etter en lang arbeidsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Mannfolk! A er også sånn, hvis vi ikke spesifikt har avtalt at han skal fikse middag gjør han ikke det, selv om alt skulle tilsi at det var han som skulle gjøre det, som hvis han er hjemme lenge før meg f.eks. ;)

Hvordan er formen etter en lang arbeidsdag?

Nettopp!! Han jobbet bare til kl 14. Masse tid til å finne ut hva man skal lage til middag. Men nei.. Moren min foreslo at jeg skulle bestille en pizza og la han betale. Hehe, da måtte jeg le litt..

Faktisk gått overraskende bra på jobb idag. Hoster og nyser hele tiden men så lenge jeg ikke mister stemmen, klager jeg ikke. *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva endte dere med til middag? Og hvordan var Wien?

Det ble ingen spennende middag.

Wien var bra. Koste meg men var sliten på mandag. Er litt sånn når man er på besøk hos familie. Ikke vært der på nesten 4 år. Bestefaren min hadde forandret seg men allikevel samme person. Fikk også sett onkelen min og yngste fetteren min. Vi spiste middag ute både lørdag og søndag. Det var hyggelig. Lørdag kveld var jeg og mamma på tysk musikal om Elisabeth. Jeg hadde fått billettene til jul. Veldig bra!! Søndag er alt stengt av butikker så da ble det kino. Vi så filmen bak boka til Natascha Kampbusch. Spennende og bra film! Mye jeg ikke visste også holder jeg på å lese boka så.. Mandag sa jeg at jeg ville shoppe OG gjett om jeg gjorde. Kjøpte: en kjole, ny lommebok, joggebukse, undertøy, klokke, skjørt og masse sjokolade. Til meg. Fant et par småting til M sin bursdagsgave også fant jeg 2 dritkule t-skjorter til han (som jeg håper passer). Jeg hadde 13kg når jeg dro på lørdag og mandag kveld hadde jeg 21kg. Jaja, bra jobbet, sa jeg til meg selv.

Tror jeg skal prøve å bli med en gang til. Kanskje før jul fordi da er det julemarked. Men får se..

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 kg shopping må karakteriseres som en bra fangst! :) Reiser mammaen din flere ganger i året? Hvordan gikk det å reise med henne? Dere har vel et litt anstrengt forhold til tider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...