Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag fikk jeg min første avbestilling. Var litt redd for at det skulle bli litt krangling mellom kunden og hotellet men de slapp å betale. Veldig glad det ordnet seg!

Deilig å slappe av. M ser på fotballkamp. Jeg må begynne å pakke til helga siden jeg ikke rekker det imorgen. Men ikke enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått unnagjort pakkingen? Hvor skal du?

Nei, men pakker ferdig imorgen tidlig. Skal på jentetreff. Gleder meg!

Men først bli ferdig med denne dagen. Sa til M i det jeg gikk at han får kose seg uten meg ikveld. Hæ? Du kommer vel hjem før meg, spør han. Nei, tror ikke det. Jeg skal på et arrangement med jobben. Som arrangeres av den hotellbransjen jeg jobbet i før. Håper jeg kanskje treffer på litt kjentfolk der. Men først jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, som folk stirrer på en som spiser pølse på bussen. Enkelt når man ikke vet når man får mat på et jobb arrangement!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var det på jobbarrangementet i dag?

Veldig bra!! Møtte en del kjente, hilste på mange jeg har hatt kontakt med allerede og helt nye folk. Aldri vært med på det arrangementet før og synes det ar gøy. Veldig bra underholdning!! Gutta fra Moods of norway holdt foredrag. Navia fra norske talenter danset. ++++++ MEN middagen var litt verre. Vi fikk vite at vi skulle spise kl 20 men fikk ikke mat før nærmere halv ti. Også desserten kom ikke før rundt halv 12. Første buss skulle gå kl 23. Haha!! Men på vei hjem nå... Det kan bli interessant å stå opp. Og pakke ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som ikke våknet når klokka ringte kl 6?? Me!!! Men når klokka til M ringte 6:45, skjønte jeg ingenting. 25-30 min hadde jeg på meg. Glad jeg hadde pakket nesten ferdig. Regner med at jeg har glemt et eller annen men vet ikke hva. Rakk ikke den banen jeg pleier å ta men 5 min senere. Så jeg kommer meg på jobb i tide. Men uten å ha spist frokost eller sminket meg ferdig. Jaja, sånn går det når man har vært på fest. Og legger seg kl 1. Men absolutt verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk samme tog som jeg alltid tar. Spist frokost og fått på meg sminke. Men fy søren, trøtt!! Kaffe!! Glad jeg slutter kl 15 idag og ikke kl 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg!!

Sitter i senga på hotellet og spiser pizza fra Peppes pizza. Slapper av før jeg skal møte jentegjengen til middag kl 20.

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig kveld med jentegjengen i går?

Peppes pizza hørtes digg ut ... lenge siden jeg har spist det!

Planer for resten av helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nå skal det bli godt å komme hjem! Tror M har kjedet seg litt i helga. Typisk den helgen han har fri og jeg er borte, så er alle kameratene hans opptatt eller bortreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, jeg er sliten. Å drikke 3 dager på rad er gøy men kroppen merker det. Ligger rett ut på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...