Gjest annemor30 Skrevet 2. februar 2013 #4361 Del Skrevet 2. februar 2013 Lurer på om det er lurt av oss å dra på Ikea på en lørdag? Lurt hvis du ikke har andre planer før i morgen Når jeg er på ikea er jeg der kl 10;) gidder ikke 3 timer i kassakø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #4362 Del Skrevet 2. februar 2013 Tilbake fra Ikea. Det er DEN ombyggingen på Ikea så halve lokalet var stengt av. Ikke bra. Vi stå og så på garderobeskap en god stund. Vi er veldig usikre på hva vi skal ha i gangen. Men hvis vi flytter til sommeren/høsten, er det dumt å bruke for mye penger på noe nytt. Så vi vurderer å kjøpe en kommode til, sånn at vi har litt mer plass til å lagre litt mer klær i mellomtiden. Kjøpte ikke det nå men neste gang. Men vi fikk kjøpt et par andre ting. Vi hadde gavekort begge to, veldig greit! Nå har vi fått satt på et par maskiner med vask i vaskekjelleren. Veldig greit å få det gjort siden vi ikke lengre kan vaske klær på formiddagen. Nå har vi jo begge vanlig arbeidstid. Og er avhengig av å kunne vaske på ettermiddagen eller lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 2. februar 2013 #4363 Del Skrevet 2. februar 2013 aahhhaaa,du er på samme ikea som meg du;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #4364 Del Skrevet 2. februar 2013 Da er vi nesten klare til å dra. En kamerat av M fyller 30 år imorgen, så da samles gjengen på Fridays`s for å feire. Regner med at det blir en tur ut. Ikke helt i "ut-på-byen" humøret så regner med at jeg drar hjem når de rekker ut på byen. Formen er ikke helt på topp. Det klør i halsen så jeg vil helst ikke ta den helt ut. Men det blir sikkert en hyggelig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 3. februar 2013 #4365 Del Skrevet 3. februar 2013 Var det koselig i går? Hvordan er halsen? Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #4366 Del Skrevet 3. februar 2013 Er det søndag allerede? Det var veldig hyggelig igår. Vi var vel ca 15-20 personer. Veldig god stemning. Etter Friday`s hadde jeg tenkt til å reise hjem men nei.. Ble med videre. Kameratene til M prøver å skremme meg ved å fortelle historier og stille teite spørsmål men jeg ler bare av det. Lar meg ikke skremme så lett. Synes det bare er morsomt. På slutten satt jeg vel mellom 4 gutter og M satt på siden og lurte fælt på hva vi snakket om. Tror de prøvde å få meg til å bli full men nei.. M begynte å bli trøtt rundt midnatt og jeg vet han alltid gruer seg til å si hadet. Tror de synes han er litt kjip som ikke er med på HELE festen. Vi var en av de første som gikk. Tok første nattbussen hjem. Hjemme i 2 tida. Ikke fyllesjuk men trøtt og vil helst bare ligge på sofaen..... Men nei, vi klarte å si til moren til M at vi kommer innom idag. Det kan man angre på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. februar 2013 #4367 Del Skrevet 3. februar 2013 Ugh, ja, det er visst søndag alt ... Skulle ønske det var mye mer helg! Høres ut som du har hatt en veldig koselig helg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #4368 Del Skrevet 3. februar 2013 Vurderer å gå og legge meg. Pleier egentlig å se på Halvbroren men kan bare ta det opp. La oss ikke før 2:30 inatt og våknet allerede 8:30. Ikke akkurat sovet like mye som jeg hadde håpet på denne helgen men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #4369 Del Skrevet 4. februar 2013 Våknet opp med en hyggelig melding fra moren til M idag tidlig. Jeg snakket med henne om gaven jeg hadde kjøpt til M og om hun ville være med på den. JA, sa hun. M er veldig nysgjerrig på hva det er. Spurte vist om det var en bra gave, etter at jeg hadde gått. Hehe!! Men tilbake til melding fra henne. Hun skrev at hun hadde overført penger til gaven hans + litt ekstra som en forsinket bursdagsgave til meg. Hun fikk vite igår at jeg hadde bursdag for 2 uker siden. Da ble jeg glad. Hun er så hyggelig!! Heldig med svigermor der altså... Jaja, men det ble nok en natt med lite søvn. Ikke bra. Er trøtt men får ikke sove. Så dette kan igjen bli en lang dag. Er absolutt ikke klar for en ny uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 4. februar 2013 #4370 Del Skrevet 4. februar 2013 Så koselig med en svigermor som tar initativ til å gi deg en forsinket gave:-) Slike damer liker vi;-) Det tyder på en tidlig kveld i dag da;) Du får ha en strålende dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #4371 Del Skrevet 4. februar 2013 Hatt mye energi siden jeg kom hjem fra jobb. Ryddet ditt og datt. Man skulle tro at jeg blir trøtt tidlig idag men nei.. Ikke i det hele tatt. Jaja.. men tar vel kvelden snart uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 4. februar 2013 #4372 Del Skrevet 4. februar 2013 Du blir nok sovnen kjapt bare du legger hue på puta;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 4. februar 2013 #4373 Del Skrevet 4. februar 2013 Så koselig moren til M virker! Får håpe du får sove tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #4374 Del Skrevet 5. februar 2013 Endelig en natt med 8 timers søvn!! Idag skal jeg på mitt første kunde arrangement. Med sjefen. Både gleder og gruer meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 5. februar 2013 #4375 Del Skrevet 5. februar 2013 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #4376 Del Skrevet 5. februar 2013 For en dag!!! Gøy på arrangement. Fikk hilst på her og der. Prøvde litt forskjellig mat. Klarte meg sammen med sjefen. Smalltalk i bilen gikk til og med greit. Ellers har det vært fullt kjør idag. Nå står jeg og venter på toget. Fryser. Halsen klør. Gikk innom apoteket. Skal hjem og bare pakke meg inn i dyna og gjøre ingenting. Kan ikke bli syk nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 5. februar 2013 #4377 Del Skrevet 5. februar 2013 Så bra, det høres jo lovende ut! Det kommer nok til å gå seg til å jobbe sammen med han. Jeg synes det kan være litt vanskelig å forholde seg til godt voksne menn i arbeidslivet, jeg føler meg liksom så utrolig ung God bedring! Krysser fingrene for at det er borte til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #4378 Del Skrevet 5. februar 2013 Popcorn & en ny episode av How I met your mother. Gleder meg til M drar på fotballtrening om 2 timer. Alenetid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #4379 Del Skrevet 6. februar 2013 Onsdag allerede? Liker det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 6. februar 2013 #4380 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Ha en fin onsdag! Edit: kanskje litt for trøtt til å skrive her når jeg ikke engang klarer å stave onsdag Endret 6. februar 2013 av Violet Hill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg