Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Er skikkelig sulten! M er ikke hjemme enda så da lager jeg mat til meg selv. Også kan jeg se på TV-serier som jeg liker.

Middag forran TVen med beina i sofaen?

Nice....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt vondt....

Vil egentlig bare hjem men.. Igår sa jegja til å ta en kaffe med en kamerat som bor i nærheten av jobben min idag. Ikke sett han på en stund siden han og familien hans nettopp kom tilbake fra 2 år i Kenya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med å gå ut og spise idag. Ikke helt planlagt. Men både jeg og M var sultne, så da ringte jeg han når jeg satt på toget inn til byen om vi bare skulle møtes i sentrum og spise et sted. Orket ikke tanken på å gå og handle også lage mat hjemme. Han ville på Egon og siden jeg valgte sist så OK. Men jeg ble skuffet over lasagnen der. Lager bedre selv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med nakken nå? :kose:

Egon syns jeg er skikkelig dårlig. Syns det du sier om lasagnen passer på all maten der, det er ferdigprodusert og veldig tydelig at de som står på kjøkkenet ikke er kokker. Og prisene er jo helt utrolig høye ifht kafeer med tilsvarende mat! Eneste gangene jeg går på Egon er hvis jeg er i en liten by der jeg trenger et trygt alternativ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med nakken nå? :kose:

Fortsatt stiv og vondt. Håper det er bedre imorgen!!!

Vi valgte Egon mest fordi det var kort vei og det tar ikke lang tid å få mat. I tillegg til at M hadde på seg jobbklær og helst ikke ville gå inn på en fin restaurant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en natt. Både jeg og M har vært uggen i magen i natt. Men jeg fikk heldigvis sove. Helt til jeg hørte M stå opp i 2 tida. Etter det klarte jeg ikke å sovne igjen. I 3 tida sto jeg opp og så på Tv men heldigvis sovnet jeg etter hvert. Men snakk om å være trøtt nå. Dette kommer til å bli en LANG dag!

Fortsatt litt vondt i nakken. Håper det har gått over innen imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg alene på jobb. Sjefen skal ha medarbeidersamtale med alle idag. Jeg skal inn sist. Men kjedelig å sitte her alene, spesielt når det er helt dødt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig?? Ååååhhhh neiiiiii,medarbeidersamtalen????

Noe sånt ja.. Eller ikke dårlig. Sikkert jeg som fortsatt er paranoid og analyserer for mye, som M sier.

Samtalen gikk ikke dårlig men heller ikke superbra. Sjefen min er en eldre, veldig direkte og tøff mann. Han er ikke redd for å si meningen sin rett ut. Først stilte han bare enkle spørsmål og jeg svarte. Også begynte han å pirke på småting. Da ble jeg litt irritert. De har ingenting med jobben å gjøre. Han har ikke observert hvordan jeg gjør jobben min. I stedet for å pelle på småting, så kunne han heller satt seg ned for å se hvordan jeg gjør jobben min. Gikk derfra ganske irritert. Vi hadde samtalen på et hotell rett ved siden av jobben og jeg ble med tilbake på kontoret, selvom det kun var 20-25 min igjen av arbeidsdagen. 5 min før jeg skulle gå, spurte han om jeg hadde gjort den ene tingen for han. Nei, fordi jeg ikke hadde fått tak i personen. Så jeg ble 25 min over tida for å bli ferdig med det. Til og med da kom han tilbake og spurte hvorfor jeg ikke hadde gått. Dårlig stemning når jeg gikk.

Etter 3 uker i den jobben vet jeg liksom ikke hva jeg skal tenke. Han gir meg et inntrykk av å ha VELDIG høye forventninger. Jeg er så innmari redd å mislykke og ikke gjøre en god nok jobb. Igjen. M mener at jeg tenker altfor mye på dette og burde bare senke skulderne. Lett for han å si når han får tilbud om en ny stilling hver gang han sier til sjefen sin at han ser etter en ny jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det var jo ingen god start på helgen. Men jeg synes heller ikke at du skal tenke så mye på det. Det er et lite firma og da blir slike personlige egenskaper ved kollegene veldig fremtredende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove lenge? Hm, glemt det.. Våknet allerede 6.30 og en time senere sto jeg opp. Nå ligger jeg og ser på The Bachelor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Spør Herr Sjef: Hva forventer du av meg? Krev stillingsinstruks;) KAnskje du er så redd for å mislykkes at du blir rett og slett sprø?;-) Jeg tror han er fornøyd jeg ellers så ville han jo bare sagt at takk for nuuuu;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...