Miracl3 Skrevet 27. september 2003 #1 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg tok en fargeannalyse for noen år siden. Men jeg mistet fargekartet mitt. Er det noen som vet hvilken farger vinter er ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 27. september 2003 #2 Del Skrevet 27. september 2003 Vinterfarger er til mørke personer. Her hukser jeg at det var sterke og klare farger. Vinrød, mørk lilla, burgunder, klar grønn og sterk blå. Og mye mer som jeg ikke husker, men så er det litt vanskelig å forklare farger, da det er en visuell ting :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissie Skrevet 27. september 2003 #3 Del Skrevet 27. september 2003 Klare, sterke og kalde farger. Og hvit med en dråpe blå/rosa eller lilla. Altså kalde pasteller. Svart, sølv og hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 28. september 2003 #4 Del Skrevet 28. september 2003 Kalde klare farger. Isfarger, hvitt og sort og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå