Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2003 #1 Del Skrevet 27. september 2003 Hvor kan jeg få tak i det? Den må være veldig mørk brun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valmue Skrevet 27. september 2003 #2 Del Skrevet 27. september 2003 Har du sjekket ut YSL sitt sortiment? De har endel kraftige mettede farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 27. september 2003 #3 Del Skrevet 27. september 2003 Kanebo :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 27. september 2003 #4 Del Skrevet 27. september 2003 De fleste merker fører jo et bredt utvalg av farger og nyanser, da. Har forøvrig selv en meget mørkbrun øyeskygge fra Christian Dior, som er hårreisende bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 28. september 2003 #5 Del Skrevet 28. september 2003 min mørkebrune fra Chanel er lekker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 28. september 2003 #6 Del Skrevet 28. september 2003 h&m har mange greie alternativer som ikke koster en formue,har et selv og syns kvaliteten er helt grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #7 Del Skrevet 28. september 2003 jeg fant en kjempefin øyenskygge i farven brun på kappahl. merket het collection 2000 og den var kjempebillig også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. september 2003 #8 Del Skrevet 28. september 2003 Rimmel har en sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iriinja Skrevet 28. september 2003 #9 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg kjøpte nettop Mod quad nr 1 fra stila. Der er det en flott mørk brunfarge med akkurat passe mye skimmer, altså ikke store "paljettaktige" flak, men akkurat passe mye glitter til at det ser bra ut. Men da får du også en lys beige øyenskygge og en veldig nøytral rouge på kjøpet. Ellers bruker chanel å være flinke på øyenskygger med skimmer i om en liker litt mer glitter. Mener å huske at ysl hadde en eller annen spesialutgave som var mørkmørkbrun og hadde gullskimmer. Den var veldig pen i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå