Gå til innhold

~Linda sin dagbok~


¤Linda¤

Anbefalte innlegg

Hei! :velkommen:

Jeg har så lyst å ha en skravledagbok her inne.... har ikke hatt det siden bryllupsdagboken min! Djeeees..

Litt info om meg: Jeg er 28 år,er gift og har to barn. Sønnen min er 6 år og lillegull ble født 17.februar.

Jeg har kommet over den verste ammetåka,men du og du så mye moro vi har det i løpet av dagene som følge av den! Hohooi.. :fnise:

Ellers holder jeg på med et aldri så lite prosjekt!Mål: ned 10 kg,har gått ned 5 allerede. Kudos til meg!! :klappe:

Jeg håper du vil følge meg gjennom hverdagen,og så håper jeg at noen gamle kjente fra bryllupstiden dukker opp! :Nikke:

Ha en deilig sommerkveld dere : :blomst:

Endret av ¤Linda¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare legge ut "handlelista" mi!

Dette er det jeg sparer til nå....

1) Mulberry Bayswater i Oak Veske

2) Burberry trench coat (vet ikke hvilken ennå)

3) Premien min når kg-målet er nådd: William Rast jeans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohooo,da er den nye sofaen på plass!Det var veldig digg.. ble veldig fint på stua vår :Nikke:

Ellers så har lillerusket mitt økedager da..om natta.. Men jeg har ikke lov å klage!Har sovet mesteparten av natta siden hun ble født,med to måltider hver natt.

I tillegg sovner hun til igjen med en gang hun er ferdig å spise :)

Ellers så hadde jeg en skrekkelig opplevelse her på KG i går!!! Jeg spurte et spm ang sønnen min,så ble jeg stemplet som pedofil.. (var postet anonymt) Var fryktelig ubehagelig.

Men--jeg burde ha lært for lenge siden!I fjor var det en stund jeg meldte meg ut,det var så mange skrekkelige folk her inne.Noe som er veldig leit,for det er jo så fint å ha et sted en kan spørre om ting og kanskje gi litt tips selv!

Nå skal vi snart ut,ned til byen og kjøpe is! Ikke til meg da,men jeg er happy anywho jeg :) Er så glad i Zeroen min..

Har dere det bra i dag,jenter?

Stor :kose: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Det er den virkelig!! Har bursdag i august også,skal ønske meg cash med mannen og familien :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tudeluu!

Da har jeg funnet den riktige Burberry-modellen :Nikke:

Det blir denne her:

post-26792-1279486020,8132_thumb.jpg

Har tenkt litt på om jeg vil ha kort trench eller denne som er 3/4..

hva synes du er penest? :klø:

Skal prøve neste gang vi skal på Steen & Strøm,tror de har Burberry der :)

I dag var vekta nede på noe å 60! Hard den overgangen fra 70 til 69 og noe... Men jeg er så teit at jeg veier meg hver dag,så jeg kommer til å bli skikkelig skuffet i morga når jeg ser at det er over 70 igjen.Men,men jeg når målet en dag! :Nikke:

Har prøvd å overbevise meg selv om at jeg ikke skal stresse,og at kg for forsvinne i det tempoet som de vil-- det viktigste er at jeg har et godt kosthold med regelmessige måltider. Da blir det sunn melk til lillemor!

I morga skal vi på besøk til søsteren min,gleder meg... de bor ikke så langt unna,men vi sees ikke superofte likevel.. jeg har blitt så dårlig på å putte inn ting i hverdagen vår! Tidsklemma gitt.. :sukk:

Ellers så har vi funnet ut at vi kanskje skal til London i høstferien!Jeg har superlyst,men har ikke pratet ordentlig med mannen ennå ;)

Har allerede skrevet liste over ting å gjøre,som er morsomme både for skattene mine,mannen og meg :Nikke:

Det ble ikke noen ferietur i sommer denne gangen,vi måtte prioritere hus..ny sofa,badinnredning og en del andre ting.Så da blir det kos med en liten høsttur!

Minirusket sin første flytur..

Men nå er jeg så innmari trøtt,tror jeg må finne senga! :natti:

Sov godt! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...