Gå til innhold

Rike menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man bør alltid ha i bakhodet hva kvinner generelt mener om penger og lønn: hennes lønn, hennes penger. Hans lønn, "våre" penger ;)

Haha.. Det minner meg om ei jeg gikk på vgs med.. Hun var veldig shoppegal, og noen få dager etter hun hadde blakket seg helt, så ropte hun høyt i klassen "jeg skal shoppe i dag, hvem vil være med!?" .. Vi andre husket jo godt at hun hadde blakket seg for noen få dager siden og ikke fikk lønn før en halv måned, så vi spurte om hun hadde fått noe fra foreldrene sine. Da svarte hun "Nei, men xxxx (kjæresten) får lønn i dag, og hans penger er mine penger, så da blir det shopping!".. Vi andre bare måpte og lurte på om det var en seriøs avtale de hadde (de var ikke samboere, hadde bare vært sammen noen måneder).. Siden han var ferdig med skole og jobbet fulltid så hadde jo han generelt mye bedre lønn enn henne. Men joda, hun gikk på shopping den dagen også :P

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange forskjellige jenter, noen av dem er gold diggers, men de fleste av dem vil bare finne en som de kan leve med, uten økonomisk usikkerhet.

Det er godt forståelig.

Men noen jenter ordlegger seg så feil ved å si "de leter etter en rik mann" det høres så gold digger ut at det er skam..

Men tilbake til det de fleste jenter sikkert tenker.

Når de skal slå seg til ro med en betydelig andre så må de finne en de synes er kjekk, trives med, og ikke minst har en sikker økonomisk sikkerhet.

For jeg forstår det, det er sikkert ikke noe morro å ha 2 barn og gjeld opp over ørene og slite for å komme seg forbi rentene som kryper opp over deg når du sover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...