Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juli 2010 #21 Skrevet 16. juli 2010 Ja, når vi møter slike holdninger fra enkelte menn, så kan du jaggu ikke forvente annet. Typisk kvinne. Kan ikke ta ansvar for egne handlinger eller holdninger. Nei, alt er menns feil. ALT!
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juli 2010 #22 Skrevet 16. juli 2010 Vil tro at om du konkret skal sjekke ut RIKE(som har bunnsolid økonomi/penger vil aldri være noen begrensning) folk, så ville jeg kanskje funnet ut hvor i nærmiljøet de holder til. Steder rundt Oslo og Stavanger -> finere/dyrere strøk -> kafeer, uteplasser/klubber, treningsentre osv. Folk har mye penger på Nord-Jæren. Der finner du nok en mann med enebolig og hage, to biler og bunnsolid økonomi.
Gjest Cipheria Skrevet 16. juli 2010 #23 Skrevet 16. juli 2010 Nei, alt er menns feil. ALT! Helt enig!
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juli 2010 #24 Skrevet 17. juli 2010 Takker for svar, dere!! Den nettsiden, er det noen som har gode erfaringer derifra? Jeg må rett og slett opp og ut i verden for å finne en.. Har bare blitt med dagdrømmingen til nå. Ikke det at han trenger å være kjemperik, men å ha kontroll på økonomien sin og visst den er romslig i tillegg er det et stort pluss!
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juli 2010 #25 Skrevet 17. juli 2010 Takker for svar, dere!! Den nettsiden, er det noen som har gode erfaringer derifra? Jeg må rett og slett opp og ut i verden for å finne en.. Har bare blitt med dagdrømmingen til nå. Ikke det at han trenger å være kjemperik, men å ha kontroll på økonomien sin og visst den er romslig i tillegg er det et stort pluss! Har du romslig økonomi selv da? Hvis ikke kan du vel ikke forvente å få en slik på kroken. Mange menn er opptatt av en viss økonomisk likeverdighet, som du raskt vil få merke. Nytter ikke bare å vifte med titsa
Gjest Airi Chikako Skrevet 17. juli 2010 #26 Skrevet 17. juli 2010 Hvor finner man alle disse rike mennene? Er så lei av å møte folk som har null kontroll på økonomien sin! Du kan begynne å henge på golfbanene. Har ei bekjent som tilbragte store deler av ungdomstiden på den lokale golfklubben - med utsikt til parkeringsplassen så hun kunne se hvem som kom i fine bilder. Og jammen er hun ikke gift og bortskjemt den dag i dag...
Frk Snasen Skrevet 17. juli 2010 #27 Skrevet 17. juli 2010 Du kan begynne å henge på golfbanene. Har ei bekjent som tilbragte store deler av ungdomstiden på den lokale golfklubben - med utsikt til parkeringsplassen så hun kunne se hvem som kom i fine bilder. Og jammen er hun ikke gift og bortskjemt den dag i dag... Hahaha... Ja, ts, gjøøøør det. Ser meg nødt til å putte på denne
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juli 2010 #28 Skrevet 17. juli 2010 Jeg holder på å lage min egen rikdom Om man møter en mann som er rik eller ikke, så vil jeg heller være sammen med en som tjener normalt og har orden på økonomien, enn å være sammen med en som driter penger, og ikke har noe orden - men det kan man jo alltids lære han Om jeg hadde møtt en som hadde veldig dårlig råd, men som fikk det til å gå rundt hver mnd, så ville jeg satset på han, for sammen med min økonomi ville vi klart oss bra
waco Skrevet 18. juli 2010 #29 Skrevet 18. juli 2010 Noen damer finner kun nytelse i å bruke andre folks penger på forbruk. Sine egne penger vil de heller spare.
Andrelinoge Skrevet 18. juli 2010 #30 Skrevet 18. juli 2010 Nja eg veit no ikke, peng er bare ein del av pakken. Ein i fjorden eg kjem fra har 3mill netto i banken ++ mye verdier. Han har vært singel heile livet. Virker ikke som damene vil ha pengene hans. Min beste kompis var god for 30mill, han hadde det heller ikke lett for å få seg dame. So det med at damer vil ha rike menn tar eg med ein klype salt. Når kjærligheten slår til so bryr ein seg katten om slikt.
filantropen Skrevet 20. juli 2010 #31 Skrevet 20. juli 2010 Den beste typen mann er han som er rik nok til å oppnå finansiell frihet, slik at en er fri til å bruke tid på det som betyr noko aller, familie/kjæreste/unger. Så finansiell frihet betyr jo at en har nok penger til å gjere det en vil, og det innebærer også å ha kontroll på pengane sine.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juli 2010 #32 Skrevet 20. juli 2010 vel, jeg fant min i utlandet;) Veldig rik eller?
Lillaa Skrevet 25. juli 2010 #33 Skrevet 25. juli 2010 Nja eg veit no ikke, peng er bare ein del av pakken. Ein i fjorden eg kjem fra har 3mill netto i banken ++ mye verdier. Han har vært singel heile livet. Virker ikke som damene vil ha pengene hans. Min beste kompis var god for 30mill, han hadde det heller ikke lett for å få seg dame. So det med at damer vil ha rike menn tar eg med ein klype salt. Når kjærligheten slår til so bryr ein seg katten om slikt. Kjenner også til mennesker med god økonomi som bor alene. Har i tillegg flere venner som lever enkelt og uten fokus på det siste innen mote og tekniske gadgets. De har god kontroll på økonomien og er lykkelig med hverandre. Selv hadde jeg nok taklet dårlig at andre skulle kjøpt og betalt ting og tang for meg. Vil klare meg selv og ikke være avhengig av andre. 2
LetThemEatCake Skrevet 25. juli 2010 #34 Skrevet 25. juli 2010 Gå på de dyraste barerna i storstaden, klä dig så slampigt du kan och sätt igång att ragga drinkar. Då träffar du garanterat någon slemmig typ med alldeles för mycket pengar och en förkärlek för ONS. Lycka till!
Steinar40 Skrevet 25. juli 2010 #35 Skrevet 25. juli 2010 Gå på de dyraste barerna i storstaden, klä dig så slampigt du kan och sätt igång att ragga drinkar. Då träffar du garanterat någon slemmig typ med alldeles för mycket pengar och en förkärlek för ONS. Lycka till! Dette er faktisk et "godt" råd hehe
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #36 Skrevet 27. juli 2010 Hvor finner man alle disse rike mennene? Er så lei av å møte folk som har null kontroll på økonomien sin! I oslo henger de på golfbanen, prøv snarøya. Aker Brygge-Tjuvholmen når de skal ut og ellers de fine restaurantene. Du må se bedre enn fantastisk ut (hvis ikke du faktisk klarer å finne en som faller for din personlighte, men seriøst, legg den tanken på hyllen og vær realistisk) og være smart for å kapre en. Men fullt mulig. Jeg jobber med dem så jeg vet hvor de er
Wabbit Skrevet 28. juli 2010 #37 Skrevet 28. juli 2010 Hehe... jeg vil si at man må være forsiktig når man oppsøker de typiske rikmannsstedene, da tilfeller av luksusfellen har en tendens til å surre der... :gjeiper: 1
pus87 Skrevet 12. august 2012 #38 Skrevet 12. august 2012 jeg vil også ha rik mann. jeg også lei av folk som ikke har penger
Gjest Bud Skrevet 12. august 2012 #39 Skrevet 12. august 2012 Hva med å sørge for din egen økonomiske velferd..? 1
Steinar40 Skrevet 12. august 2012 #40 Skrevet 12. august 2012 jeg vil også ha rik mann. jeg også lei av folk som ikke har penger Hvorfor syns du at det er greit å snylte på andre? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå