Gå til innhold

Rike menn

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner man alle disse rike mennene?

Er så lei av å møte folk som har null kontroll på økonomien sin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeeh, rike menn er jo ikke single.

Skrevet

Kan være rik og ha null kontroll på økonomien sin - så lenge det varer.

Eller kan ha god kontroll på økonomien sin uten å være rik.

• Liker 1
Skrevet

Enig med Steinar!

De beste mennene er de som tjener ok og har bra økonomisk sans, ikke de rike, for de er aldri hjemme!

• Liker 1
Skrevet

Yeah, finnes nok en god del japper der ute som etter levestandardene er "rike", men som lever fra månedslønn til månedslønn :P

Vil tro at om du konkret skal sjekke ut RIKE(som har bunnsolid økonomi/penger vil aldri være noen begrensning) folk, så ville jeg kanskje funnet ut hvor i nærmiljøet de holder til.

Steder rundt Oslo og Stavanger -> finere/dyrere strøk -> kafeer, uteplasser/klubber, treningsentre osv.

Skrevet

Enig med Steinar!

De beste mennene er de som tjener ok og har bra økonomisk sans, ikke de rike, for de er aldri hjemme!

Det stemmer bra. De som er økonomisk rike tenker hovedsaklig på hvordan de kan tjene mer penger, hvordan de kan skryte av det, og/eller hva de kan bruke penger på.

• Liker 1
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg var gift med en som utad gikk i flotte klær og såg ut som han hadde svært god økonomi og ville gjøre det samme som kameratene som hadde dobbelt så mye penger som han. Han sliter økonomisk og har aldri penger dne dag idag. Jeg har aldri gått etter penger når jeg skulle finne meg en mann. Men etter å ha levd i et forhold der det ble økonomiske porblemer pga en mann som ikke hadde kontroll foretrekker jeg en mann som har orden på økonomien og som betaler regningene før han kjøper seg noe. Hva defineres som rik da? Man er jo to om det når man blir samboere/gift og med en vanlig lønn klarer man seg godt ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

vel, jeg fant min i utlandet;)

Skrevet

Oioi. Så utrolig ekkelt at status, økonomi og den slags skal ha så jævlig stor betydning. Her sitter jeg, med tårer i øynene, samtidig som jeg ser at enkelte mennesker velter seg i rikdom og høy sosial status, mens skogen blir hugget ned, sauer og kyr blir slaktet. Fy faen.. Aggresjonen tar overhånd. Hadde jeg blitt millionær, så hadde jeg ikke sagt til noen at jeg var rik, men levd et helt vanlig liv. Hadde jeg fått meg kjæreste, så hadde jeg håpet det var fordi hun elsket meg, og ikke pengene mine. Pengene hadde forblitt inne på banken, så dyngevis med klær, sminke og sko kunne hun ha sett langt etter - Med mindre hun ikke kun var ute etter dette. Det er dessverre slik idag at flesteparten av kvinner er ekle, motbydelige og bare opptatt av penger.

• Liker 1
Skrevet

Eeeh, rike menn er jo ikke single.

Det er sant. ;)

Gjest KateW
Skrevet

Det er dessverre slik idag at flesteparten av kvinner er ekle, motbydelige og bare opptatt av penger.

Du MENER ikke det, Sutregutt? Dummeste jeg har hørt. Jeg vil gjerne ha en mann som har en stabil og god økonomi, og det er deilig å kunne ha litt luksus i hverdagen, men dette handler om prioriteringer og hvordan en ønsker å leve livet sitt.

Jeg har datet det motsatte, en skikkelig gjeldsslave med masse rot i økonomien, og det var ikke noe stas.

Jeg har verken tid eller økonomi til å være noens sugarmama, ei heller forventer jeg en sugar-daddy.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Man bør alltid ha i bakhodet hva kvinner generelt mener om penger og lønn: hennes lønn, hennes penger. Hans lønn, "våre" penger ;)

Endret av Inx
  • Liker 1
Skrevet

Det er virkelig ikke sant at damer er så opptatt av penger! De fleste tjener nok selv og vil ha mann som er oppegående, OGSÅ når det gjelder økonomi! Det betyr IKKE rik, han kan gjerne ha et lavlønnsyrke, bare han har kontroll på økonomien! Innstilling til livet og glimt i øyet, samt omsorg og humor er laangt høyere på lista til de ALLER FLESTE damer. Nettopp derfor kan faktisk et lavtlønnet yrke være attraktivt fordi det kanskje betyr at han har sterke verdier på fritiden, litt annerledes enn det karrierejaget mange driver med. Man kan uansett unne seg en sydentur i ny og ne, alt handler om prioriteringer! Har han lav lønn, gir faen i livet og bare ligger på sofaen er han ikke særlig verdifull for oss, men det gjelder selv om han tjener en million!

:filer:

• Liker 1
Skrevet

For meg så er økonomisk lykke det å være fornøyd med pengene man har.

Nå er det stort sett fattigfolk som mener det jeg mener, men det å spare til ting man ønsker seg i stedet for å ta opp forbrukslån er vel en tankegang jeg verdisetter veldig veldig høyt.

Mennesker med hang til sløseri og forbruk, mennesker som er impulsive og blakke hele tiden, mennesker som elsker å spandere på andre på lånte penger, mennesker som bruker penger på øyeblikk i stedet for over tid har jeg svært lite til overs for. Faktisk så er jeg glad for deres ulykke.

Mennesker jeg liker er mennesker som har respekt for penger, tar seg råd til å dele med de som har mindre enn seg selv, har penger nok til eget forbruk og egne ønsker, og kanskje til og med kan oppfylle andre mennesker drømmer og til og med har nok til å spare til seg selv, - er et menneske jeg skal ønske å være.

• Liker 1
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Oioi. Så utrolig ekkelt at status, økonomi og den slags skal ha så jævlig stor betydning. Her sitter jeg, med tårer i øynene, samtidig som jeg ser at enkelte mennesker velter seg i rikdom og høy sosial status, mens skogen blir hugget ned, sauer og kyr blir slaktet. Fy faen.. Aggresjonen tar overhånd. Hadde jeg blitt millionær, så hadde jeg ikke sagt til noen at jeg var rik, men levd et helt vanlig liv. Hadde jeg fått meg kjæreste, så hadde jeg håpet det var fordi hun elsket meg, og ikke pengene mine. Pengene hadde forblitt inne på banken, så dyngevis med klær, sminke og sko kunne hun ha sett langt etter - Med mindre hun ikke kun var ute etter dette. Det er dessverre slik idag at flesteparten av kvinner er ekle, motbydelige og bare opptatt av penger.

Så finnes det også de som synes penger er turn-off, selv om det kanskje hadde vært fornuftig å tenke annerledes. Slik som meg ;)

Skrevet

Det er fint at noen har penger.

De fleste gir penger til veldedighet.

For et fantastisk syn du har på kvinner.

Med innstillingen din tiltrekker du deg nøyaktig det. Du er mao selvforskyld oppi det hele. Haaahaaaa :smilbla:

Skrevet

Det er fint at noen har penger.

De fleste gir penger til veldedighet.

Tja, bare hvis det går an å skryte av det og trekke det av på skatten.

• Liker 1
Gjest Cipheria
Skrevet

Det er dessverre slik idag at flesteparten av kvinner er ekle, motbydelige og bare opptatt av penger.

Ja, når vi møter slike holdninger fra enkelte menn, så kan du jaggu ikke forvente annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...