Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2003 #1 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg har noen gamle album med bilder av mine ekser i. Min sønn reagerte noe voldsomt da han fikk se bildene. Mente at dette måtte være pappa(eksen min). Begynte nesten å grine da jeg sa at det ikke var han. Han reagerer også når jeg snakker med fremmde menn i telefonen...Han er bare 3 år. Kanskje på tide å fjerne de gamle bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 27. september 2003 #2 Del Skrevet 27. september 2003 ...Eller kanskje vente noen år med å vise de frem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 27. september 2003 #3 Del Skrevet 27. september 2003 Kanskje ikke fjerne bildene fra albumet, men putte albumet på et sted der guttungen ikke titter? La ham heller se bilder av den eksen som ER hans far? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. september 2003 #4 Del Skrevet 27. september 2003 Hvorfor samler du på bilder av gamle exer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. september 2003 #5 Del Skrevet 27. september 2003 Hvorfor samler du på bilder av gamle exer? Selv har jeg ingen ekser, men jeg synes da virkelig det høres mere rart ut å ev. skulle rive ut av albumet bilder der en eks er med.. Denne personen har jo vært en viktig person i album-eierens liv, og et album er jo nettopp en samling bilder og minner fra livet til den som eier albumet.... Gjest: Synes du skal gjøre som Barbie og Fredagsbarn sier, vente noen år med å la barnet få se i disse albumene. Ikke kast bildene fordi det ble en dum situasjon ut av det akkurat nå, du kan komme til å angre veldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. september 2003 #6 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg skjønner godt at du ikke kaster bilder av ekser. Det er jo minner som kan være morsomme å ta vare på, men det er vel heller ikke noe du trenger å sitte med barna og se på, ser for meg at det kan bli litt sånn: "også var mamma sammen med Tor.. og se her, her har mamma dumpet Tor, og nå var det Per...og han her, ja hva het han igjen..." Kanskje ikke så morsomt for barnet ditt? (eller en ev. ny kjæreste)? Nei, vis barnet bilder av han som er faren du, og la de andre være! Og hva var det med at gutten din begynner å grine når du snakker med andre menn i telefonen? Involverer du han i kjæreste etter kjæreste? Har han ikke kontakt med sin egen far? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. september 2003 #7 Del Skrevet 27. september 2003 Hvorfor påpeke at de er ekser? Jeg har også album fra min "fortid" med massevis av mannfolk inni, men det er kun kompiser hele gjengen. Tror neppe tassen hadde konkludert med at alle de har vært mammas kjærester. Når det gjelder "kosebilder" av meg og diverse ekser, har jeg faktisk kasta alle sammen. Har ingen interesse av å beholde de, verken i album eller i en eske på loftet. Til tassen har jeg laget et eget album, der jeg blant annet har samlet sammen en del bilder av faren hans. Det synes han er koselig å titte i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 27. september 2003 #8 Del Skrevet 27. september 2003 Har alle bilder i album, jeg, og det ville ikke falle meg inn å rive ut bilder av kjæresten jeg hadde da jeg var eks 17 år! Mamma hadde selv bilder av en og annen kjæreste i sine album, jeg syntes de var veldig spennenede å se på, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. september 2003 #9 Del Skrevet 28. september 2003 Kunne ikke falle meg inn heller å fjerne bilder av eks'er. De trenger da ikke være uvenner el representere noe negativt selv om de er eks'er.... :o Man visker ikke ut historien v å fjerne noen bilder lissom..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 28. september 2003 #10 Del Skrevet 28. september 2003 I mitt tilfelle kom min eks bare rett og slett aldri INN i albumet (jeg satte ikke inn bildene det året vi var sammen, driver med det nå, og da hadde ejg ikke lyst, så jeg luka dem ut) Det kommer delvis av at jeg ikke ønsker å ha ham i album grunnet de spørsmålene fremtidige barn (og ikke minst mine små "svigerinner" (sambos søstre)) vil spørre, men også for min egen del. Bildene eksisterer, i en bunke inni et skap, en plass hvor jeg ikke titter så ofte, jeg vet ikke helt om jeg skal gjemme dem eller brenne dem. Det er en tid jeg egentlig ikke vil minnes, joda, vi hadde det fint, men bruddet var vondt (det var jeg som gjorde det slutt) og han sa og gjorde så mang ekle ting i den perioden at det overskygger alle andre minner. Jeg blir kvalm av å tenke på det. Slike minner ønsker jeg ikke i album, rett og slett. Men, om det noen gang sklulle bli slutt mellom meg og min samboer (det skal det IKKE nei!!!!) så ville jeg ikke fjerna disse bildene, han er en viktig del av mitt liv, over en lang periode, og vesentlig, vi bor sammen, lever sammen, feirer jul sammen, vi ER sammen. Det er noe annet enn et avstandsforhold med en smertefull slutt, som uansett bare varte et år, og var en "feil". DETTE forholdet er viktig for meg, det vil jeg aldri fjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå