Rachel Skrevet 27. september 2003 #1 Del Skrevet 27. september 2003 I denne begynnende bleke årstid (!) har jeg funnet ut at det er mye penere og mer flatterende med litt solpudder på kinnbeina (+ T-sonen) enn rosa eller beige rouge. Jeg bruker Shiseido Radiance Sunstruck solpudder, og det ser pent, friskt og veldig naturlig ut. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2003 #2 Del Skrevet 27. september 2003 Jepp (bruker Guerlain, men er ellers helt enig!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 27. september 2003 #3 Del Skrevet 27. september 2003 Jepp (bruker Guerlain' date=' men er ellers helt enig!)[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. september 2003 #4 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg bruker Lancome, men ellers er jeg også enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2003 #5 Del Skrevet 28. september 2003 jeg bruker ingen av de, men har også gjort det en stund =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #6 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg bruker solpudder fra Body Shop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 28. september 2003 #7 Del Skrevet 28. september 2003 Det kommer an på hvilken teint man har i huden. For hudtyper som har en klar blålig undertone er det "overkill" å bruke solpudder som rouge, uansett hvor lys den er. For andre kan det være fint. Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå