Gå til innhold

Momseguris matdagbok!


Momseguri

Anbefalte innlegg

SÅ! Jeg er 21 år, veier 80 kg og er 172 cm høy :dåne:

Jeg har en "treningsdagbok! her inne også, som dessverre har vært lite oppdatert i det siste. Men i følge internett er jo det maten som er den store bøygen når det gjelder vektnedgang (?) så jeg har bestemt meg for å prøve å loggføre hva jeg spiser og kanskje få en idè om hvor det går galt. Hvis noen har noen innspill er de hjertelig velkommen :klem:

(Nå klipper jeg skamløst fra treningsdagboken min, men her er altså litt info om mine spisevaner og tanker :fnise:)

Jeg forsøker å spise sunt og riktig, men helgene er ofte :skaal: og chips og snop + dagen derpå cola og pizza :sjenert: Ellers syns jeg jo selv at jeg spiser veldig sunt for tiden, masse grønnsaker, cottage cheese og skyr og sånn.... Men jeg går ikke ned i vekt :( Tror hovedproblemet er at jeg spiser for mye, men det er jo sååååå godt! *hrmf*

Enda viktigere er det at nå er det under en måned til mr. N og jeg skal reise til Afrika og studere der ! WOOOOOT :danse::danser::duskedame:

Jeg håper veldig på å klare å gå ned litt mens jeg er der (tanken på å komme hjem slank og smekker og forbløffe alle er jo litt artig), men har hørt at det meste av maten er fritert :omg:

Nå skal jeg gå hardt inn for å få vekk noen kilo før jeg kommer meg ned dit ihvertfall, og skal skrive inn hva jeg spiser her. Og hvis noen vil dømme spisevanene mine er de mer en velkommen!

Endret av Momseguri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mat på mandag!

Frokost: Eggerøre av tre egg, en halv paprika, 2 perletomater, en liten bit squash og en-to ss cottage cheese. Spiste den med ett nanbrød (jeg elsker nanbrød!). Har også spist 4 tyrkisk pepper drops som var igjen fra helgen...og det er fremdeles ett par stk. i posen som roper på meg...og..de er jo så små? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...