Cawarra Skrevet 27. september 2003 #1 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg var hos deg i dag og som vanlig fikk jeg ikke den sveisen jeg ba om! Jeg hadde langt hår, nesten til korsryggen. Jeg sa til deg: "Jeg vil klippe av 10, maks 15 cm, på lengden, samt klippe opp litt for å få litt mer fasong, men det korteste håret foran må være så langt at jeg får festet det i strikk i nakken." Hvilke ord var det du ikke forsto her? Da du hadde høvlet over håret mitt var det borte minst 25 cm på lengden, slik at det lengste håret var så langt som jeg sa det korteste skulle være, mens det korteste var så kort at det ikke rakk ned til haken engang og langt mindre bak til nakken! Da jeg påpekte at du hadde klippet alt for mye, kom du med en fin kommentar; "Du kan jo ha håret bak øra!". Kan du vennligst forklare hvorfor jeg skal lide fordi du "elsker å klippe i langt hår"??!! Neste gang gjør du som du får beskjed om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. september 2003 #2 Del Skrevet 27. september 2003 Neste gang ville jeg gått til en annen frisør :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 27. september 2003 #3 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg og.. Men har opplevd det samme. Skulle bare klippe tuppene, jeg. Ble like kort som om ho hadde barbert meg på hue.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2003 #4 Del Skrevet 27. september 2003 Veldig morsomt med frisører som er alt for glad i saksa si.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. september 2003 #5 Del Skrevet 27. september 2003 Å.....sånt er usedvanlig kjedelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 27. september 2003 #6 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg ville ikke gått med på å betale det forlangte. Jobben ble jo ikke gjort slik det var gitt beskjed om. OG jeg hadde blitt meget FORBANNET!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 27. september 2003 #7 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg ville ikke ha betalt for at noen ikke har gjort jobben sin ordentlig i det hele tatt. Da hadde jeg rett og slett vandret galant ut av butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 27. september 2003 #8 Del Skrevet 27. september 2003 Du satt sikkert forann ett speil, og når personen holdt saksen og skulle til å klippe så ser du jo selv at : NEI, DETTE ER JO FOR MYE!!...og så må du gi beskjed!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 27. september 2003 #9 Del Skrevet 27. september 2003 En av mange grunner til at jeg ikke går til frisør. Frisør-fobi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 28. september 2003 #10 Del Skrevet 28. september 2003 En av mange grunner til at jeg ikke går til frisør. Frisør-fobi.... Eg går heller aldri... Men ikkje på grunn av fobi. Har nemlig langt krøllete hår, så det er lett å klippe... Pappa gjer det! Han tek stort sett meir enn eg seier han skal ta han òg, men det er jo greit når han har gjort det nokre gonger, for då justerer eg 'befalingane' mine etter det... (Ja - årsaka til at eg ikkje går til frisør er altså at eg ikkje gidd å betale 300 kroner for noko ingen legg merke til...) Men - til saka - skjønar frustrasjonen din Cawarra - har vore ute for det ein gang! For 5 år sidan hadde eg pinnkort hår (3 cm. på det lengste), og ville spare litt. Og så var eg hjå ein frisør som visste akkurat korleis ho skulle gjere det... eg kom ut med ein vanvittig ufyseleg bob-frisyre! :evil: Trøsta er som alltid - hår veks ut att... (veit ho er mager, men...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 28. september 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 28. september 2003 Du satt sikkert forann ett speil' date=' og når personen holdt saksen og skulle til å klippe så ser du jo selv at : NEI, DETTE ER JO FOR MYE!!...og så må du gi beskjed!!!!![/quote'] Hvis du hadde hatt langt hår hadde du visst at når de begynner å klippe i det begynner de gjerne bak i nakken, slik at man må bøye hodet forover. Da ser man rett og slett ikke hvor mye frisøren tar. Jeg burde sikkert ha latt være å betale, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 29. september 2003 #12 Del Skrevet 29. september 2003 Et spm. Hva koster det for å "tynne ut" håret? Er det noen firsører her inne som vet hva det generelt koster? Har hatt min personlige frisør de siste årene, men ikke nå lenger. Jeg har litt fyldighår, så lurer bare på hva det koster å tynne ut det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. september 2003 #13 Del Skrevet 29. september 2003 GAH! Jeg hater frisører. Jeg TRODDE jeg fant meg en ok frisør hos Adam og Eva.. MEN NEI! ALDRI mer! "Jeg vil tynne det ut. Ikke rør panneluggen min, den har jeg spart på lenge" tolket hun som: "Vær så snill. Ikke tynn ut håret mitt, jeg elsker at det står rett ut, og vil gjerne beholde krøllene jeg har forsøkt å bli kvitt i 10år. Og panneluggen gror ut på ei uke, så klipp den gjerne 3cm på det miste" Jeg FØLER med deg! :trøste: manji: Hvis du bruker en "normal" frisør, koster det ca 200-250kr for en mann å klippe seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 29. september 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 29. september 2003 Takk for all støtte! :D Det verste sinnet har begynt å gi seg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 29. september 2003 #15 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg ville forlangt å få reduksjon i prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 29. september 2003 #16 Del Skrevet 29. september 2003 Har opplevd det 100 ganger. Frisører som kommer rett fra kurs, og som skal prøve ut nye teknikker på deg. Alt skal være så kult og trendy!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 30. september 2003 #17 Del Skrevet 30. september 2003 manji: Hvis du bruker en "normal" frisør, koster det ca 200-250kr for en mann å klippe seg. Alright, danke schønn. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. september 2003 #18 Del Skrevet 30. september 2003 Har opplevd det 100 ganger. Frisører som kommer rett fra kurs' date= og som skal prøve ut nye teknikker på deg. Alt skal være så kult og trendy!!! :evil: ¨ Been there - done that... Minnene om min føste etasjeklipp av en "kjekk og grei" nykurset frisør... er vanskelig å gi slipp på... - men det tok mange år før jeg turde å klippe meg igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 30. september 2003 #19 Del Skrevet 30. september 2003 Åhja, forbanna frisører, de hører aldri etter. Gikk til en frisør som var "kreativ leder" på salongen, han hørte ALDRI på meg. Noen ganger ble det bra, men siste gangen ble det så innmari kort at jeg kom aldri tilbake.. Jeg har halvlangt hår, og han klippet så mye at jeg hadde 5 hårstrå i hestehalen, som var 1 cm lang.. Jeg forklarte også at jeg liker best å ha litt fyldig rufsete hår, helst med litt fall/krøller i. Og han skal style meg seff, føner det helt glatt klistret til ansiktet, og tar i sånn glattkrem så det skal henge enda mer rett-ned. Det må jeg da betale for.. Hva med å ta med bilde fra når du er nyklipt og fornøyd? Kanskje de forstår det bedre? Jeg skal jammen nekte å betale neste gang de ikke hører etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå