Gjest spent Skrevet 11. juli 2010 #1 Del Skrevet 11. juli 2010 Hei. Enkelt og greit så lurer jeg på følgende: Om du har forsøkt Botox (eller kjenner noen som har forsøkt dette) mot rynker, så lurer jeg på følgende 1: Ble du/den du kjenner fornøyd? 2. Fikk du/den du kjenner noe ubehag? 3. Hvor mange injeksoner måtte du/den du kjenner ta? 4. Hvor mye kostet det? 5. Hvor gammel var du/den du kjenner da du/den du kjenner tok Botox 6. Hvor lenge har resultatet frem til nå vart? 7. Følte du/den du kjenner deg/seg yngre etterpå? 8. Fikk du/den du kjenner noen kommentarer på eventuelle endringer etterpå? Grunnen til at jeg spør er at jeg funderer på å ta Botox, men i kjølvannet av dette har jeg disse spørsmålene. For jeg synes at det her kanskje er et stort steg å ta. Vil gjerne høre fra noen som har erfaring med Botox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 12. juli 2010 #2 Del Skrevet 12. juli 2010 Hei. Enkelt og greit så lurer jeg på følgende: Om du har forsøkt Botox (eller kjenner noen som har forsøkt dette) mot rynker, så lurer jeg på følgende 1: Ble du/den du kjenner fornøyd? 2. Fikk du/den du kjenner noe ubehag? 3. Hvor mange injeksoner måtte du/den du kjenner ta? 4. Hvor mye kostet det? 5. Hvor gammel var du/den du kjenner da du/den du kjenner tok Botox 6. Hvor lenge har resultatet frem til nå vart? 7. Følte du/den du kjenner deg/seg yngre etterpå? 8. Fikk du/den du kjenner noen kommentarer på eventuelle endringer etterpå? Grunnen til at jeg spør er at jeg funderer på å ta Botox, men i kjølvannet av dette har jeg disse spørsmålene. For jeg synes at det her kanskje er et stort steg å ta. Vil gjerne høre fra noen som har erfaring med Botox. Både min mor og jeg har prøvd botox, vi prøvde mot migrene vel og merke. Min mor er 60, hun har egenlig ikke så mye rynker, men har litt av de "sinna" rynkene mellom øynene, disse ble veldig redusert. Vi fikk begge x-antall sprøytestikk, som sagt var dette mot migrene så sprøytene ble satt i migrenepunkter i ansiktet og faktisk hodet. Jeg syntes det va veldig vondt noen steder, men det gikk veldig fort. Siden vi prøvde det mot migrene betalte vi halvpris første gangen, 2500kr. Etter det blir det full pris. Ingen av oss hadde noe ubehag, jeg syntes det sved godt en stund etter stikkene men det gikk over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 12. juli 2010 #3 Del Skrevet 12. juli 2010 Lurer mer om folk aner hva Botox faktisk er laget av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 12. juli 2010 #4 Del Skrevet 12. juli 2010 Lurer mer om folk aner hva Botox faktisk er laget av... Jada jada det vet vi. Det er en renset form for botulinum toxin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 13. juli 2010 #5 Del Skrevet 13. juli 2010 Hei Jeg har nylig forsøkt botox, både fordi jeg er plaget av migrene og pga sinnarynker i pannen. Som deg var jeg også veldig usikker, men valgte å prøve det. Skal forsøke å besvare spørsmålene dine. 1) Er veldig fornøyd, det har gått en måned nå. Merker bedring i spenningshodepine, og sinnarynkene er mindre fremtredende selv om de ennå synes. 2) Følte veldig lite ubehag. Bare noen små stikk og litt lettere "hodepine" samme dag. 3) Injiserte bare ett område (3 stikk) 4) 3000 NOK 5) 37 år 6) kan ikke besvares ennå 7) føler meg litt yngre, ja 8) men ingen har gitt meg noen bemerkninger Håper det hjalp deg litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juli 2010 #6 Del Skrevet 13. juli 2010 Jada jada det vet vi. Det er en renset form for botulinum toxin. Mer tynnet ut form... Så er spørsmålet om folk aner hvor mye denne forfengeligheten vil koste dem i penger og livskavlitet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 13. juli 2010 #7 Del Skrevet 13. juli 2010 Dyrt er det ja. Enig i det! Har selv prøvd det og vil nok ikke prøve det eller bruke det igjen. Iallefall ikke på lenge. Hvorfor skal man være unaturlig perfekt. 3000 kr kun for området mellom bryn, ganger tre så får du prisen per år. Jeg bruker heller de 9000 på noe til hjemmet eller til opplevelser/reiser. Men jeg tror at mange, når de først begynner med det, blir hekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juli 2010 #8 Del Skrevet 14. juli 2010 Det med hekta er det verste... Blir en psykologisk greie som foringer livskvaliteten. En stresser som en idiot for å se ut som om en er 20 resten av livet og livet faller i grus ved det misnte tegn på aldring. Ikke heldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 14. juli 2010 #9 Del Skrevet 14. juli 2010 Nei, det er ikke særlig heldig. En av de norske hollywoodfruene fra tv3 er jo et eksempel på uheldig bruk ab botox. Altfor mye, og forvrengt bilde av en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå