Gå til innhold

*Beep-Beep**Beep-Beep*

Fremhevede innlegg

Skrevet

På en parkeringsplass i Hønefoss henger dette skiltet: «Husk å betale parkeringsavgiften før du forlater bilen.» Lar det seg egentlig gjøre? :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Ikke gå over veien før bussen har kjørt» står det på bussen.

Litt kjipt hvis den faktisk har parkert.

Gjest Madam Felle
Skrevet
På en parkeringsplass i Hønefoss henger dette skiltet: «Husk å betale parkeringsavgiften før du forlater bilen.» Lar det seg egentlig gjøre? :o

:hoho:

Snakkes senere bippen, nå skal jeg shoppe julegaver

Skrevet

Er det ikke litt merkelig at man må trykke på «Start»-knappen for å slå av datamaskinen?

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på «Kanskje» og «Kanskje ikke»!?

Skrevet

Orddeling er ikke lett: «Kattunger gis bort til dyre venner» :-)

Skrevet

Wasa kan i sin reklame for knekkebrød fortelle at «Du blir hva du spiser». Er det slik at man da blir knekkebrød om man tar et slikt? - Og hva om man tar ett til, er man da kannibal!?

Skrevet

Ved St. Olavs Hospital i Trondheim kan man lese på et skilt at dyr er forbudt, bortsett fra «blinde førerhunder». Hva skal man med en «blind førerhund»? Det ER forskjell på «blinde førerhunder» og «blindeførerhunder»! Dessuten, hvordan kan egentlig de blinde få med seg dette skiltet?

Skrevet

Fremmedord bør unngås, med mindre fundamentet i motivasjonens referanseramme integreres på en relativt differensiert måte, sett ut fra de deligerte forvaltningsmyndigheters konstitusjonelle observasjoner. :o

Skrevet

Det står under «Fare for elg»-skiltet at det gjelder fra 0,2 til 1,3 kilometer...Bare lurer, hvordan vet de at elgen ikke vil bevege seg de 200 metrene bort til skiltet...?

Skrevet

NSB reklamerer med at «Toget er å la tankene fly».

Kanskje SAS kunne reklamere med at «Å fly er å la tankene kjøre tog»...? :o

Skrevet

Fra en jobbannonse: «Vi søker etter en person med 2 - 4 års driftserfaring fra Windows 2000»... Fire års erfaring med Windows 2000 vil vel være imponerende i år 2002..?

Skrevet

På noen offentlige toaletter finnes det en egen søppelpose der det skal kastes gjenstander som ikke skal kastes i toalettet. På den måten unngår man at toalettet blir tett. Det er greit. Men på et toalett i Trondheim stod en liten notis ved siden av søppelposen: «Denne posen skal kun fjernes av HygoForm.» Si meg.. har dette noen gang vært et problem? Når tenkte noen sist.. «Tja.. skal jeg kanskje ta med meg denne posen..?»

Skrevet

Av alle tenkelige lite gjennomtenkte valg, må vel beslutningen om å teste brannalarmen på eksamensdagen komme på en klar ti-på-topp-liste!

Skrevet

«Ingen regel uten unntak». Vel.. hvis den regelen har unntak, så må jo unntaket være at det finnes «ingen regel med unntak».. Men altså.. Hvis det ikke finnes noen regel med unntak, så kan det ikke samtidig finnes regler uten unntak.. Og hva da når vi hører om «unntaket som bekrefter regelen»!?

Skrevet

På togene finner man hefter der det blant annet står om sikkerhet. Der oppfordrer NSB passasjerene til å melde fra til konduktøren hvis noe uten om det vanlige skulle skje, for eksempel avsporing...

Er det virkelig nødvendig?!

Skrevet

Lett kaos og forvirring: Den stemning som oppstår når 20 personer er på vei gjennom en svingdør og den plutselig stopper...

Skrevet

Skriv REGNINGER og les det baklengs. Der ser man hvorfor de ikke er så lett å kvitte seg med.

Skrevet

Kølapper er en bra oppfinnelse, men hva når man må stå i kø til kølapp-maskinen?

Skrevet

Fra en kontaktannonse i avisen: «... 27 år, for tiden dessverre i fengsel... alltid ærlig... nysgjerrig på hva livet byr på... du vet alltid hvor du har meg...»

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...