Saeria Skrevet 2. desember 2003 #321 Skrevet 2. desember 2003 Seff...her er det plass til alle.. hjerterom her sjø Jippi! Du er snill du. En til deg også, før jeg kryper i køyen.
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 2. desember 2003 #322 Skrevet 2. desember 2003 Hey, registrert deg som medlem på bursdagen min og greier ! Velkommen som medlem !!
Saeria Skrevet 2. desember 2003 #323 Skrevet 2. desember 2003 Hey' date= registrert deg som medlem på bursdagen min og greier ! Velkommen som medlem !! Takk. Så koselig. Nå fikk jeg en god start på dagen. :D (Litt sent, men.. :oops: ) En deles ut til deg også.
bippbipp Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #324 Skrevet 2. desember 2003 Jippi! Du er snill du. En til deg også, før jeg kryper i køyen. Du også virker snill og hyggelig. Håper du kommer masse inn på SS..for det er her det skjer. til deg
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #325 Skrevet 2. desember 2003 Jeg vil også være medlem i hva det er nå jeg skal bli medlem i Er selvfølgelig med på det meste, tja det var farlige ord gitt, tror jeg trekker de tilbake. Prøver en gang til, er med på nesten hva som helst
bippbipp Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #326 Skrevet 3. desember 2003 Jeg vil også være medlem i hva det er nå jeg skal bli medlem i Er selvfølgelig med på det meste, tja det var farlige ord gitt, tror jeg trekker de tilbake. Prøver en gang til, er med på nesten hva som helst Hei Madammen god morgen Du er selvfølgelig medlem fra før av du da..hehe
Irka Skrevet 3. desember 2003 #327 Skrevet 3. desember 2003 Jeg vil også være medlem i hva det er nå jeg skal bli medlem i Er selvfølgelig med på det meste, tja det var farlige ord gitt, tror jeg trekker de tilbake. Prøver en gang til, er med på nesten hva som helst Prøv FrP!
Gjest Madam Felle Skrevet 3. desember 2003 #331 Skrevet 3. desember 2003 Irka!!!!! Har du noen gang hørt om ironi? vel det er slik at det kan høres ut som du mener det, men så gjør du det ikke likevel. Vel mitt forrige svar var ren og skjær ironi
Irka Skrevet 3. desember 2003 #332 Skrevet 3. desember 2003 Irka!!!!! Har du noen gang hørt om ironi? vel det er slik at det kan høres ut som du mener det' date=' men så gjør du det ikke likevel. Vel mitt forrige svar var ren og skjær ironi[/quote'] Klart jeg har har det. Måtte bare spinne litt videre.... Det var vel forresten også en form for ironi. Var ment morsomt i allefall. Ikke støtende. Gikk ut fra at du var i besittelse av så pass humor at du forsto det. Sorry om du tar noe så latterlig som det her til deg. Mente ikke å såre deg på noen som helst måte. Tar du det slik, må jeg bare be om unnskyldning.
dolly duck Skrevet 3. desember 2003 #334 Skrevet 3. desember 2003 såså barn nå må dere være snille det er snart jul.
Gjest Madam Felle Skrevet 3. desember 2003 #336 Skrevet 3. desember 2003 Fjernet! Irka du Irka, hva er det med deg i dag? Hvordan kunne du finne på å slette innlegget ditt, det var jo så bra jo Og du, slutt å ta meg alvorlig inne på SS, du vil merke fort om jeg mener alvor
Irka Skrevet 3. desember 2003 #337 Skrevet 3. desember 2003 Vel, jeg trodde faktisk at du var sint og lei deg..
Gjest Madam Felle Skrevet 3. desember 2003 #338 Skrevet 3. desember 2003 Dumt av og til at en ikke kan se menneskene, for jeg satt med et smil om leppene når jeg svarte deg.
Irka Skrevet 3. desember 2003 #339 Skrevet 3. desember 2003 Vi får ta det som det det var: En dum misforståelse. :kysse:
bippbipp Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #340 Skrevet 4. desember 2003 Phuuuuuuuuuuuuuu...godt å se at en krangel ble avverget
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå