bippbipp Skrevet 7. desember 2003 Forfatter #381 Skrevet 7. desember 2003 Hvem skal du danse med da dolly? Donald eller A nton
CeNedra Skrevet 7. desember 2003 #382 Skrevet 7. desember 2003 On the eleventh day of Christmas my true love sent to me: 11 Pipers Piping 10 Lords a Leaping :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: 9 Ladies Dancing :transe: :transe: :transe: :transe: 8 Maids a Milking 7 Swans a Swimming 6 Geese a Laying 5 Golden Rings 4 Calling Birds 3 French Hens 2 Turtle Doves and a Partridge in a Pear Tree
Irka Skrevet 8. desember 2003 #383 Skrevet 8. desember 2003 To kompiser sitter i baren og drikker, og plutselig utbryter den ene : – Hvordan er sexlivet ditt da, Jørgen? – Ikke så bra, svarer Jørgen. Hver eneste gang jeg og Lise har sex, mister hun interessen midtveis i akten. Det er utrolig frustrerende. – Jeg vet hva du mener, sier Tore. Jeg hadde det samme problemet, men jeg fant en løsning på det. Under puta har jeg gjemt en startpistol! Når hun begynner å miste interessen, drar jeg fram pistolen og fyrer av et skudd. Smellet skremmer henne så fælt at hun blir opphisset igjen, og etterpå kan hun simpelthen ikke få nok! – Det var neimen ikke dumt, sier Jørgen. Jeg tror jammen jeg skal prøve det! Dagen etter sitter de atter i baren igjen, og Tore er naturligvis spent på å få høre hvordan det gikk hjemme hos Jørgen natta før. – Ikke så bra, sier Jørgen. Vi lå og nøt en 69 da hun etter en stund mistet interessen som vanlig. Så, jeg dro fram startpistolen fra under puta og fyrte av jævelskapen. – Ja… Og hva skjedde da? spør Tore. – Jo, det skal jeg si deg... Hu beit meg i pikken, dreit meg i trynet og en naken mann kom ut av skapet med henda i været!
bippbipp Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #385 Skrevet 8. desember 2003 Elleve mennesker henger i et tau under et helikopter, ti menn og en kvinne. Tauet er ikke sterkt nok til alle, så de bestemmer at en må slippe tauet, eller så vil tauet ryke og alle vil falle. Ingen ville si hvem som skulle slippe, men så holdt kvinnen en rørende tale. Hun sa at det ville være best om hun slapp tauet, for som kvinne var hun vant til å ofre seg for sin mann og sine barn, eller menn generelt, uten å få noe i belønning for det. Så snart hun var ferdig med talen sin, begynte alle mennene å klappe... .
Gjest Madam Felle Skrevet 8. desember 2003 #386 Skrevet 8. desember 2003 To kompiser sitter i baren og drikker, og plutselig utbryter den ene : – Hvordan er sexlivet ditt da, Jørgen? – Ikke så bra, svarer Jørgen. Hver eneste gang jeg og Lise har sex, mister hun interessen midtveis i akten. Det er utrolig frustrerende. – Jeg vet hva du mener, sier Tore. Jeg hadde det samme problemet, men jeg fant en løsning på det. Under puta har jeg gjemt en startpistol! Når hun begynner å miste interessen, drar jeg fram pistolen og fyrer av et skudd. Smellet skremmer henne så fælt at hun blir opphisset igjen, og etterpå kan hun simpelthen ikke få nok! – Det var neimen ikke dumt, sier Jørgen. Jeg tror jammen jeg skal prøve det! Dagen etter sitter de atter i baren igjen, og Tore er naturligvis spent på å få høre hvordan det gikk hjemme hos Jørgen natta før. – Ikke så bra, sier Jørgen. Vi lå og nøt en 69 da hun etter en stund mistet interessen som vanlig. Så, jeg dro fram startpistolen fra under puta og fyrte av jævelskapen. – Ja… Og hva skjedde da? spør Tore. – Jo, det skal jeg si deg... Hu beit meg i pikken, dreit meg i trynet og en naken mann kom ut av skapet med henda i været!
bippbipp Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #387 Skrevet 10. desember 2003 Gruppesex i nordnorge...4 mainnfolk og 1 mælkemaskin. Da har du begge heindern fri og kain både røyk og drekk..!
bippbipp Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #388 Skrevet 11. desember 2003 Hva får du hvis du krysser en kenguru og en elefant? Store hull over hele Australia.
bippbipp Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #389 Skrevet 11. desember 2003 Hvilket dyr kan hoppe høyere enn rådhuset i Oslo? Alle, for rådhuset kan ikke hoppe i det hele tatt.
bippbipp Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #390 Skrevet 11. desember 2003 Hva er det alle har sett, men aldri får se igjen? Gårsdagen.
bippbipp Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #391 Skrevet 11. desember 2003 Hvorfor har svenskene døren åpen når de går på do? For at ingen skal kikke i nøkkelhullet.
bippbipp Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #392 Skrevet 11. desember 2003 Hvorfor har svensken med seg en bildør i ørkenen? For å kunne rulle ned vinduet hvis det blir for varmt.
bippbipp Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #393 Skrevet 11. desember 2003 Hva er det alle har sett, men aldri får se igjen? Gårsdagen.
bippbipp Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #394 Skrevet 11. desember 2003 Hvilket skap er det største av alle? Landskapet.
bippbipp Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #395 Skrevet 11. desember 2003 Hvem er den farligste av alle fedre? Skogbrannfaren.
bippbipp Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #396 Skrevet 11. desember 2003 Hvorfor åpner svenskene melkekartongen i butikken? Fordi det står ”åpnes her”.
bippbipp Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #397 Skrevet 11. desember 2003 Hva står det ved utgangen til sædbanken? - Takk for at du kom!
bippbipp Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #398 Skrevet 11. desember 2003 En politibetjent vinket en bilfører inn til siden etter at han har kjørt for fort, og følgende samtale fant sted. Betjenten Får jeg se førerkortet? Føreren Jeg har ikke førerkort, det ble inndratt etter min femte fartsbot. Betjenten Å..? Er det din bil? Får jeg se vognkortet? Føreren Det er ikke min bil. Denne har jeg stjålet. Betjenten Har du stjålet denne bilen?? Føreren Ja, men når jeg tenker over det, så ligger det vel et vognkort i hanskerommet, der jeg la pistolen min. Betjenten Er det en pistol i hanskerommet!?? Føreren Ja, jeg la den der etter at jeg hadde skutt kvinnen som eier bilen, og lagt henne i bagasjerommet. Betjenten Ligger det en kvinne i bagasjerommet!!?? Føreren Ja, hr. betjent. Nå hadde betjenten fått nok, og tilkalte politimesteren over radioen. Føreren ble fort omringet av store politistyrker. Politimesteren gikk bort til føreren for selv å ta kontroll over situasjonen. Politimesteren Får jeg se førerkortet? Føreren Ja, naturligvis. Her er det. Politimesteren Hvem sin bil er det? Føreren Det er min bil. Politimesteren Vil du være snill å åpne hanskerommet sakte, så jeg kan se om det ligger en pistol der? Føreren Ja, se selv. Her er det ingen pistol. Politimesteren Vær vennlig å åpne bagasjerommet. Jeg har fått vite at det skal ligge en død kvinne der. Føreren Naturligvis, ikke noe problem. Se selv, det er tomt. Politimesteren Det forstår jeg ikke. Politibetjenten sier at du har fortalt at du ikke har noe førerkort, at du har stjålet bilen, at det ligger en pistol i hanskerommet og at du har myrdet en kvinne som ligger i bagasjerommet? Føreren Hva!? Har han sagt det?? Så den løgnaktige røveren har vel også påstått at jeg kjørte for fort da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå