Gjest Trine Skrevet 11. juli 2010 #1 Del Skrevet 11. juli 2010 Hei jeg har så vondt i mine øyne, og jeg reiser til Danmark i morgen kveld. Jeg hadde på linsene mine for lenge. Jeg tok de av for en uke siden og har ikke brukt linser etter det. Først når jeg tok av linsene gjorde det utrolig vondt men det ble bedre. Men de siste dagen har jeg bare fått mer og mer vondt. Jeg har også begynt og se dobbelet..? Noen som vet hvordan jeg kan komme meg til øyelege i morgen før jeg reiser til Danmark? Eller hvordan jeg kommer meg til øyelege i Danmark? Eller hva som er galt med øynene mine? På forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emma Skrevet 11. juli 2010 #2 Del Skrevet 11. juli 2010 Hei jeg har så vondt i mine øyne, og jeg reiser til Danmark i morgen kveld. Jeg hadde på linsene mine for lenge. Jeg tok de av for en uke siden og har ikke brukt linser etter det. Først når jeg tok av linsene gjorde det utrolig vondt men det ble bedre. Men de siste dagen har jeg bare fått mer og mer vondt. Jeg har også begynt og se dobbelet..? Noen som vet hvordan jeg kan komme meg til øyelege i morgen før jeg reiser til Danmark? Eller hvordan jeg kommer meg til øyelege i Danmark? Eller hva som er galt med øynene mine? På forhånd takk:) Hmm en burde veld rreise til lege med en gang når det er slik du beskriver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. juli 2010 #3 Del Skrevet 11. juli 2010 Gå på legevakten eller til en optiker. De kan henvise deg til en øyelege om det er nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trine Skrevet 11. juli 2010 #4 Del Skrevet 11. juli 2010 Gå på legevakten eller til en optiker. De kan henvise deg til en øyelege om det er nødvendig Takk for svar:) Kan optikeren også henvise til øyelege? Er det noen som vet hvordan system det er på ting om jeg ikke kommer meg til lege før jeg er i Danmark? Har de også samme system på legevakt/optiker henvisning til øyelege. (Slik øynene er nå klør dem og svir veldig det kjennes til tider ut som om jeg har mye rusk/sår på øynene.. Og det er jo tross alt overen uke siden jeg tok av linsene nå og de siste dagene har det blitt mye verre!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. juli 2010 #5 Del Skrevet 12. juli 2010 Du kan kjøpe øyebadevann på Apoteket som du kan 'bade' øynene i da vil det du evnt har på øynene muligens forsvinne. Ja, optiker kan henvise direkte til øyelege (De trenger ikke lenger henvise deg til fastlegen din så du slipper et mellomledd der) Vet dessverre hvordan det er i Danmark Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå