Gå til innhold

Har du strekkmerker?

97 stemmer

1. 1. Har du strekkmerker?

• Ja, og jeg er under 20.
      15
    • Nei, og jeg er under 20.
      1
    • Ja, og jeg er under 30
      53
    • Nei, og jeg er under 30.
      13
    • Ja, og jeg er under 40
      1
    • Nei, og jeg er under 40
      1
    • Ja, og jeg er over 40
      1
    • Nei, og jeg er over 40
      1
    • Ja, og jeg har vært gravid
      6
    • Nei, og jeg har vært gravid
      5

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vært gravid to ganger og ikke et strekkmerke :)

Takker bodybutter fra Bodyshop for det! Smørte meg så mye at huden ble totalt mettet på fuktighet, var jo helt seig å ta i til slutt :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen strekkmerker på magen, lårene, hoftene og puppene, men de er lyse og vises nesten ikke.

Er under 30 år og har vært gravid.

Fikk de første i 14-årsalderen, resten kom da jeg var gravid og fikk pupper fulle av melk. :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg er over 40, har hatt to barn, og har ikkje strekkmerke. Har ikkje smurt meg, og heller ikkje gjort andre ting for å unngå det. Mor mi har masse, underleg nok.

Skrevet

Jeg er under 30 og har ikke strekkmerker.

Skrevet

Jeg fikk mine første strekkmerker på innsiden av lårene da jeg var 12-13 år. Nå har jeg i tillegg på hoftene, puppene og på sideflesket på magen. De blir jo lyse etterhvert, og jeg føler ikke at jeg blir plaget av dem.

Skrevet

Ja, er under 30 år. Fikk det tidlig på ungdomsskolen i en periode hvor jeg vokste rundt 12-15 cm på svært kort tid. Siden har dem vært der, og det er ærlig talt ikke noe jeg bryr meg så mye om. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest wild bird
Skrevet

Jepp, er over 40, to svangerskap og en haug strekkmerker. Men jeg fikk en del allerede som 10-12 åring, da jeg vokste veldig fort, og kom i puberteten.

Viktig å huske på at det er hormoner som gjør at man får disse. Derfor er det tilsynelatende "urettferdig" at noen aldri får noen, mens andre får mange.

Skrevet

Jeg har ingen strekkmerker.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Jeg har på rumpa, lårene og puppene. Og puppene mine er bittesmå, så det fikk meg til å innse at det ikke har noe med tjukkastendenser å gjøre. Strekkmerker er naturlige og trenger ikke å være knyttet mot vektøkning.

Gjest missEva
Skrevet

Uff ja... Er 23, har ikke vært gravid.

Jeg har strekkmerker både her og der, da spesielt på grevinnehenget eller hva det kalles. De er hvite og vises ikke så veldig. Men de som vises mest er de på magen. Og de vises veldig godt siden de er blå/lilla! Har hatt de i mange år. Husker ikke helt når de kom, men da de kom så kom de til gangs.

Tror det er fordi jeg har gått opp og ned i vekt. Spesielt opp i det siste. Forb***a snopet! klarer ikke holde meg unna. :gjeiper:

Synes det er ekkelt å gå i bikini. Vil ikke vise meg så mye for andre. Men Det verste er nok celluitter. De er over aaaalt!! :tristbla:

Skrevet

Ja har nok desverre det. Ikke mye, men har nok litt på innsiden av lårene og på puppene. Fikk det når jeg var ca 20 år, og plutselig ikke kunne spise hva jeg ville uten å legge på meg lenger. Har også på øverst på lårene. Tror det er etter skikjøring, fikk plutselig endel muskler. Er det noen måte å få de bort på? Har jo hørt om slike kremer, men har ikke helt troa på det...

Skrevet

Fikk noen på lårene underveis i puberteten, er nå 22 og de har bleknet veldig. Har ikke vært gravid.

Skrevet

Jeg fikk noen få da jeg gikk opp endel iløpet av de siste årene. Men de er så svake så de plager meg ikke. Vekten plager meg mer, men den er på vei ned igjen :)

Skrevet

Noen få, de er hvite og veldig diskrè, har aldri plaget meg.

Skrevet

Nei, jeg har ikke det. Jeg er 42 år, har aldri vært gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...