Gå til innhold

Har du strekkmerker?

97 stemmer

1. 1. Har du strekkmerker?

• Ja, og jeg er under 20.
      15
    • Nei, og jeg er under 20.
      1
    • Ja, og jeg er under 30
      53
    • Nei, og jeg er under 30.
      13
    • Ja, og jeg er under 40
      1
    • Nei, og jeg er under 40
      1
    • Ja, og jeg er over 40
      1
    • Nei, og jeg er over 40
      1
    • Ja, og jeg har vært gravid
      6
    • Nei, og jeg har vært gravid
      5

Fremhevede innlegg

Gjest Huffsa
Skrevet

Svar-alternativene ble litt rart formulert, men håper dere skjønner hva jeg vil fram til. Har du født barn/vært gravid "gjelder" bare de to nederste svar-alternativene. Har du ikke født barn, svarer du på en av de 8 øverste svaralternativene, alt ettersom hva som passer med alder og om du har strekkmerker eller ei :)

Svar gjerne her når du fikk de, og hva som evt var grunnen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iløpet av tenårene strakk jeg meg ganske over en kort periode, og det resulterte i noen strekkmerker her og der. De er heldigvis lite synlige!

Skrevet

Jeg har fått det nå i det siste, riktignok kun på innersiden av låret :gjeiper: aner ikke hvorfor jeg.. But i do not like e'm

Skrevet

Fikk strekkmerker da brystene vokste fra ertestørrelse til C-cup i løpet av veldig kort tid i barndommen. Til å begynne med var strekkmerkene blodrøde, men nå er de nesten usynlige :) Brystene vokste siden til H-cup, men det var over en lengre periode, så fikk ingen nye strekkmerker av det.

Skrevet

Jeg har aldri vært gravid, er under 30 og har ingen strekkmerker.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått det nå i det siste, riktignok kun på innersiden av låret :gjeiper: aner ikke hvorfor jeg.. But i do not like 'em.

Samme her, på begge lårene. Syns bare det blir fleire og fleire og de kryper oppover og nedover.. :kjefte:

Gjest Jane E
Skrevet

Jeg har vært gravid fem ganger, skulle bare mangle at jeg ikke fikk noen strekkmerker. Har noen på lårene, men mest på magen. Det er helt uproblematisk for meg, har like stor glede av kroppen min for det.

Skrevet

Mine kom i puberteten da jeg plutselig fikk hofter. De var ganske synlige på utsiden av lårene i 15-årsalderen, men nå nesten 10 år senere er de så hvite at man ikke legger merke til dem.

Har fått flere i årenes løp etter mye styrketrening, særlig bakpå leggene, men heller ikke de vises noe særlig.

Det er bra med en undersøkelse som dette, for det viser bare at de fleste kvinner har strekkmerker.

Gjest Emera
Skrevet

Jeg har vært gravid én gang, har ingen stekkmerker.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gravid 3 ganger og ingen strekkmerker.

Skrevet

noen er heldigere enn andre. jeg har masse enda jeg var 19, passe slank og aktiv.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har masse, er 23. Fikk mesteparten når jeg gikk opp 14 kg på et halvt år. Massssse på lårene, både på utsiden og på innsiden og oversiden og baksiden. Pluss en hel haug på rumpa, og puppene mine er to gedigne strekkmerker i seg selv. Jeg kan nok til tider likne en blek rosin. Har gått ned igjen disse 14 kg, noe som har resultert i en rimelig slapp kropp.

Skrevet

Ja, og viss jeg ser godt etter så er det enormt mange av dem. Har på utsiden av hoftene, innsiden av lårene, bak på leggene og på brystene. Fikk de i puberteten, og var enormt plaget av de den gang. Torde ikke gå i shorts engang om sommeren. Nå bbryr jeg meg mindre, og de syns nesten heller ikke unntatt i noen typer lys.

Skrevet

Jeg fikk endel da jeg var 14-15 og vokste ganske mye på kort tid. Har mest på utsiden av lårene, og på rumpa - men de er lite synlige nå da.

Skrevet

Hadde noen små på utsiden av lårene, sikkert fordi jeg vokste ganske fort når jeg kom i puberteten. Nå kan jeg ikke se de lenger, så de må ha bleknet. Husker jeg fikk skikkelig sjokk når jeg la merke til de (selvom jeg visste at de nesten ikke syntes) så jeg begynte å smøre med med fete fuktighetskremer flere ganger om dagen, og nå er det blitt usynlige. Så da velger jeg å si at jeg ikke har noen strekkmerker lenger ! wuhu :b

Skrevet

Jeg har litt strekkmerker på innsiden av lårene. Jeg fikk dem da jeg gikk i femteklasse, eller noe slikt. De er helt hvite nå, og syns knapt. Så det plager meg ikke noe særlig.

Skulle tro folk ikke visste at det er vanlig med strekkmerker, da. Eller hva det kommer av. Hvis jeg forteller det til noen blir de ofte veldig overrasket. Ettersom jeg er tynn, og alltid har vært tynn.

Skrevet

Ja, har på innsiden og utsiden av lårene. Fikk de når jeg var ca 15 år, og la på meg litt på lårene i løpet av veldig kort tid. Jeg var veldig tynn før det. Jeg kan se de ennå, men det er ingen andre som legger merke til dem dersom jeg ikke sier det. Ikke engang samboeren min. Nå er jeg gravid så kan godt være jeg får flere, men kommer de så kommer de, er jo en grunn til det.

Skrevet

Litt på brystet og på hofta. Det er bare jeg som ser dem ;)

Gjest CandyPanty
Skrevet

Er 18 og har ganske masse... innsiden av lårene, på det ene brystet, baksiden av kneet, øverst på armene inn mot armhulen, på siden av hoftene og øvre del av rumpesprekken. :s det plager meg en del, for har nesten ikke hatt noe tidligere, så kom det plutselig veldig mye. Har riktignok gått opp en del, men er ikke såå stor heller... Det som bekymrer meg, er at hvis jeg får så lett strekkmerker nå, åssen kommer jeg til å se ut etter en graviditet da? :frown:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en masse. Ikke så veldig rart, ettersom jeg har lagt på meg 15-20 kg om ganga - flere ganger. Har strekkmerker på lår, mage, pupper og overarmer som jeg vet om. Noen er røde og synlige, noen er bare synlige i riktig lys og andre har forsvunnet helt. Begynte å få dem da jeg var 13-14 tenker jeg.

Er under 30 og ikke vært gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...