Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #1 Del Skrevet 26. september 2003 Er det noen som har handlet der? Når er skal taste inn kredittkortnummeret, spør de etter "expire date". Den er jo grei, men det er verre med "start date". Hva mener de da? Kan ikke finne noen dato på mitt kort som jeg kan plotte inn der. Jeg har Visa. Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2003 #2 Del Skrevet 26. september 2003 Bare hopp over den du! (trengs ikke når du betaler med Visa) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #3 Del Skrevet 26. september 2003 Ok :oops: Takk for hjelpen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #4 Del Skrevet 26. september 2003 Næh... Får ikke til. "Transaction declined" får jeg og beskjed om å taste inn på nytt. Har aldri vært noe problem før :klø: Hmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #5 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg fikk den beskjeden fler ganger, helt til jeg fant ut at jeg ikke hadde penger på kontoen.. lønna hadde ikke kommet inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2003 #6 Del Skrevet 26. september 2003 Hm..Husker du å merke av Type of card? Altså - VISA. Så skriver du inn nummeret som står preget på forsiden av kortet og expire date, - hopp over start date og klikk så på Submit payment. Funker hver gang jeg handler. Hvis du ikke får det til å virke - prøv igjen om en liten stund. Mener det er andre her inne som har hatt problemer med det samme, men som har fått det til å virke etter litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #7 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg fikk den beskjeden fler ganger, helt til jeg fant ut at jeg ikke hadde penger på kontoen.. lønna hadde ikke kommet inn.. Hehe....nei, for en gangs skyld er det faktisk penger på kontoen, det er derfor jeg må skynde meg å bruke de opp Har merket av for VISA og gjort alt det andre rett... Hvis du ikke får det til å virke - prøv igjen om en liten stund. Mener det er andre her inne som har hatt problemer med det samme, men som har fått det til å virke etter litt. Gidder ikke prøve flere ganger i dag så jeg får jeg satse på å prøve igjen imorgen. Takker for kjappe svar :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå