koldbruna Skrevet 1. oktober 2003 #21 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg brukte også bare libero til tulla mi da hun var baby.Av akkurat samme årsaker som alle andre før meg har skrevet om pampers.Men dette er forskjellig fra unge til unge.Hva som er best og passer best. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 2. oktober 2003 #22 Del Skrevet 2. oktober 2003 jeg er litt motstrøms, og har gått fra libero til pampers. syntes de har en nydelig, mer tøyliknede materiale, og at de sitter bedre til jentene enn libero. til eldstejenta kjøpte jeg kun libero, vi er jo "opplært" til å like de best her i norge... (bla fra sykehuset). plutselig en gang fikk jeg ikke tak i de jeg pleide å bruke, og etter det har vi hatt pampers her i huset. og det trives vi bra med! de nye bleiene fra pampers er derimot ikke så gode... minsten tisser igjennom de hele tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 2. oktober 2003 #23 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ee trusebleiene til Pampers er håpløse synes jeg - de blir stappfulle med en gang og så lekker det avføring ut på sidene .... :-? Dessuten blir pampersbleier veeeeeldig våte og tunge...... MEN - de har fått noen nye nå som er veeeeldig elasktiske i siden - og DET skal de ha - det er bra! Til en forandring liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tone B. Skrevet 2. oktober 2003 #24 Del Skrevet 2. oktober 2003 MEN - de har fått noen nye nå som er veeeeldig elasktiske i siden - og DET skal de ha - det er bra! Til en forandring liksom Hvis det er Pampers Activ Fit du tenker på her Virgo, så er de ikke så bra som reklamen kan tyde på, desverre. Vel er bleien veldig elastisk og former seg fint etter barnet, ser det ut som, men det er bare en stund det. De er så elastiske at så fort ungen har tisset litt i bleien, ja så begynner den å "sagge". Til slutt henger jo bleia nesten ned på knærne på ungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 2. oktober 2003 #25 Del Skrevet 2. oktober 2003 ok - DA er det jo ikke bra ....de såg bare så kjekke ut i reklamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest K Skrevet 3. oktober 2003 #26 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei! Nå svarer jeg uten å ha lest alle de andre innleggene. ..... Min erfaring er at sønnen min reagerer med utslett på Libero bleier, så her går det i Pampers. Derfor har jeg igrunnen ikke et valg hva angår komfort. Andre har det omvendt. Karen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 6. oktober 2003 #27 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hva med tøybleier da? (helt ut det eller?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tone B. Skrevet 6. oktober 2003 #28 Del Skrevet 6. oktober 2003 ja, tøybleier er helt uaktuelt. Syns faktisk synd på barn som må gå med en konstant våt og klumpete bleie på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 6. oktober 2003 #29 Del Skrevet 6. oktober 2003 Nyfødt: pampers Vanlige bleier: Libero Up & go: Pampers Dette er min konklusjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå