missfidget Skrevet 26. september 2003 #1 Del Skrevet 26. september 2003 Har tenkt å tar en titt snart, men lurte på om det var noe nye der borte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. september 2003 #2 Del Skrevet 26. september 2003 Om det er noe nytt på Body Shop å skryte av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 27. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 27. september 2003 Om det er noe nytt på Body Shop å skryte av? Ja, det var det jeg lurte på. Er ikke norsk, så må ber om tålmodighet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. september 2003 #4 Del Skrevet 27. september 2003 Jada, det er greit det. Er egentlig ikke så oppdatert der nå, men jeg må bare skryte av Body Butter som de har. Kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. september 2003 #5 Del Skrevet 27. september 2003 Japps, Bossy Butter'et er helt topp! Har oliven-varianten nå, og den er så god! Får masse skryt av min kjære for den også, han synes det lukter himmelsk godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #6 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg liker solpudderet og fotproduktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå