Gå til innhold

Dotter i ørene

Gjest Shela

Anbefalte innlegg

Gjest Shela

Hei. Håper noen som leser dette kan gi meg noen råd.

Har sletet med ørene mine siden jeg var liten. Men nå blir det bare enda verre. Har dotter i ørene hele tiden, og har problemer med å forstå hva folk sier. Utrolig irriterende. Dette ødelegger også dagen min, fordi jeg går rundt og tenker på det hele tiden. Jeg har ofte vondt i ørene og hodet. Var nettopp hos legen, og hun sa jeg hadde liten øregang eller noe, som gjorde det vanskeligere for meg å oppfatte lyder. Så gav hun meg en nesespray, og sa det ville løsne opp litt. Nå har det gått flere uker, og jeg merker ingen forbedring. Jeg orker ikke dette mer!

Tenker at jeg ikke burde gå på fester osv, for da vil jeg bare ødelegge ørene mine enda mer. Er det noen som vet om ører som mine blir mer ødelagt av høy musikk i forhold til "normale" ører? Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette problemet? Har vært hos legen flere ganger, men får egentlig ingen hjelp... Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Bytt fastlege, eller få fastlegen din til å henvise deg til øre/nese/hals-avdelingen på sykehuset der du bor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...