Ethereal Skrevet 13. juli 2010 #41 Skrevet 13. juli 2010 Jeg hadde ikke tenkt noe på det hvis det ikke var for at han skulle på ferie. Men når situasjonen en gang er slik at han blir borte i en måned, så hadde jeg ikke giddi å bruke mer energi på han
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #42 Skrevet 13. juli 2010 Trådstarter her... Kjenner til dette med menn og andre prosjekter. Og sånn i starten når man dater så kan man ikke kreve at personen kun skal holde seg til kun deg. Men man kan velge og avslutte det hele hvis man gjerne vil ha personen for seg selv og merker at det er noe med han/hun. Nå har han jeg datet vært borte i 5 dager på ferie, og jeg har fått flere meldinger hver dag, hvor han blant annet planlegger å møtes når han er tilbake igjen. Jeg har han i bakhodet sånn om jeg ikke møter noen andre i mellomtiden, slik at vi da sikkert kan treffes igjen.
Gjest padawan Skrevet 20. juli 2010 #43 Skrevet 20. juli 2010 slike personer finnes blandt kvinner også. ifjor datet jeg ei i et par uker før det ble stopp. hun ville gjerne snakke en time i tlefonen på sengen før hun la seg til å sove men å trefes det kom hun med nye unskyldninger for hele tiden for ikke å gjøre.
Sunniva81 Skrevet 23. juli 2010 #44 Skrevet 23. juli 2010 Urk, tom-prat typene er irriterende. :gjeiper: Har aldri skjønt konseptet med hvorfor menn skryter eventuellt møtet og deg opp i skyene, tilsynelatende sier at de er ivrig, men overhodet ikke er det-kun for å ikke kutte alle strenger med deg ved å konsekvent avvise.. Men med en gang de tyr til slikt så blir jo slike menn svært uintressante med en gang, ihvertfall for min del og jeg vet en del venniner er enige. Hadde ikke orket å involvere meg med noen som ikke var ærlig i utgangspunktet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå