Steinar40 Skrevet 11. juli 2010 #21 Skrevet 11. juli 2010 Urk, tom-prat typene er irriterende. :gjeiper: Har aldri skjønt konseptet med hvorfor menn skryter eventuellt møtet og deg opp i skyene, tilsynelatende sier at de er ivrig, men overhodet ikke er det-kun for å ikke kutte alle strenger med deg ved å konsekvent avvise.. Men med en gang de tyr til slikt så blir jo slike menn svært uintressante med en gang, ihvertfall for min del og jeg vet en del venniner er enige. Hadde ikke orket å involvere meg med noen som ikke var ærlig i utgangspunktet. Problemet med å gjøre et valg, det er at da blir alle broer brente.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 11. juli 2010 #22 Skrevet 11. juli 2010 Problemet med å gjøre et valg, det er at da blir alle broer brente. Tja, jeg brenner broer med en gang jeg kommer borti en tom-prat fyr. Man merker jo lett at de ikke er ærlige når det de sier ikke tilsvarer handlinger. Og da er jeg ganske konsekvent på å ikke ønske videre kontakt. Gidder ikke slikt tull.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #23 Skrevet 11. juli 2010 Slik jeg tolker det, er det ikke tomprat, men mer unnskyldende prat. Som i at han sa vi ikke kunne møtes fordi han hadde så mye å gjøre. For meg virker det som at han ikke ville knytte nærmere bekjentskap før han skulle ut å reise. Men hvorfor da i det heletatt møtes nesten 1,5 uke før han skulle dra? Etterpåklokskap? Jeg ville i utgangspunktet ikke møte han før han dro. Sånn i tilfellet vi skulle finne tonen. Vet av erfaring at det er "slitsomt" å skulle gå rundt og tenke på en "begynnende flørt" mens man er på ferie. -Trådstarter-
Steinar40 Skrevet 11. juli 2010 #24 Skrevet 11. juli 2010 Slik jeg tolker det, er det ikke tomprat, men mer unnskyldende prat. Som i at han sa vi ikke kunne møtes fordi han hadde så mye å gjøre. For meg virker det som at han ikke ville knytte nærmere bekjentskap før han skulle ut å reise. Men hvorfor da i det heletatt møtes nesten 1,5 uke før han skulle dra? Etterpåklokskap? Jeg ville i utgangspunktet ikke møte han før han dro. Sånn i tilfellet vi skulle finne tonen. Vet av erfaring at det er "slitsomt" å skulle gå rundt og tenke på en "begynnende flørt" mens man er på ferie. -Trådstarter- Kanskje han ikke hadde de samme erfaringene som deg?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #25 Skrevet 11. juli 2010 Gjør det samme mot ham! Hold ham på gress og la ham få vite det. Avtal en date når han kommer tilbake og avlys i siste liten (finn på noe spennende å si osv). Lek litt med mennene. De er duster
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #26 Skrevet 11. juli 2010 Mulig han ikke har helt de samme erfaringene. Han er en typisk "forholdsmann" som kun har vært singel de siste 6 månedene. Har på ingen måte tenkt å vente på han. Men om det har seg slik at han tar initiativ etter turen, og jeg ikke har funnet noen andre mer spennende, så er det helt greit å møte han. Er det i tilfellet da lurt å være kostbar?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #27 Skrevet 11. juli 2010 Mulig han ikke har helt de samme erfaringene. Han er en typisk "forholdsmann" som kun har vært singel de siste 6 månedene. Har på ingen måte tenkt å vente på han. Men om det har seg slik at han tar initiativ etter turen, og jeg ikke har funnet noen andre mer spennende, så er det helt greit å møte han. Er det i tilfellet da lurt å være kostbar? Du kan godt gjøre deg litt kostbar da. Ikke kom løpende ved det minste lille vink.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #28 Skrevet 11. juli 2010 Litt off-tema, men når det kommer til å tolke en manns kroppsspråk versus kontakt pr. tlf. Hva skal man gå ut fra? Han jeg nå har møtt to ganger viser interesse ved å ha blikkontakt (blikk som han "tar bort" når jeg kikker tilbake etter ett sekund), smiler hver gang han ser bort på meg, snur seg alltid mot meg når han snakker til meg, og retter på håret uten at jeg liksom skal legge merke til at han gjør det. Samtidig ble han de siste dagene før han dro mer lunken på sms (foruten den dagen han dro). Han brukte lang tid på å svare og kom med noe jeg mener er unnskyldninger for å ikke møtes. Dette er til forskjell fra eksen min som det ble slutt med for 3-4 uker siden. På slutten ble han veldig "avvisende" i oppførselen. Jeg tok alltid initiativ bl.a kyssing når vi møttes, han kikket ikke på meg når vi snakket sammen og fikk en veldig kzld respons når jeg tilnærmet meg han. Og jeg hadde en følelse av at noe ikke var helt som det skulle fra første stund (vi var sammen i 6 mnd), likevel trodde jeg at han bare var en lukket type, siden han sendte smser hvor han tok initiativ til å møtes og virket veldig interessert i meg ut fra det han skrev (og sa muntlig når vi møttes). Kroppsspråk eller sms/det han sier?
S@lly Skrevet 11. juli 2010 #29 Skrevet 11. juli 2010 Du har møtt han to ganger....gi han litt space.....ikke finn opp alle mulige grunner til at han ikke hadde anledning, dere kjenner knapt hverandre, og han har sagt han har lyst til å treffes igjen.Enten passer det når han er tilbake om en måned, eller det gjør det ikke, ta det som det kommer, slapp av og nyt livet
Steinar40 Skrevet 11. juli 2010 #30 Skrevet 11. juli 2010 Litt off-tema, men når det kommer til å tolke en manns kroppsspråk versus kontakt pr. tlf. Hva skal man gå ut fra? Han jeg nå har møtt to ganger viser interesse ved å ha blikkontakt (blikk som han "tar bort" når jeg kikker tilbake etter ett sekund), smiler hver gang han ser bort på meg, snur seg alltid mot meg når han snakker til meg, og retter på håret uten at jeg liksom skal legge merke til at han gjør det. Samtidig ble han de siste dagene før han dro mer lunken på sms (foruten den dagen han dro). Han brukte lang tid på å svare og kom med noe jeg mener er unnskyldninger for å ikke møtes. Dette er til forskjell fra eksen min som det ble slutt med for 3-4 uker siden. På slutten ble han veldig "avvisende" i oppførselen. Jeg tok alltid initiativ bl.a kyssing når vi møttes, han kikket ikke på meg når vi snakket sammen og fikk en veldig kzld respons når jeg tilnærmet meg han. Og jeg hadde en følelse av at noe ikke var helt som det skulle fra første stund (vi var sammen i 6 mnd), likevel trodde jeg at han bare var en lukket type, siden han sendte smser hvor han tok initiativ til å møtes og virket veldig interessert i meg ut fra det han skrev (og sa muntlig når vi møttes). Kroppsspråk eller sms/det han sier? SMS (teksting) er beryktet for å lage mange (unødvendige) misforståelser.
Gjest Tidssone Skrevet 11. juli 2010 #31 Skrevet 11. juli 2010 SMS er djevelens kommunikasjonsverktøy.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #32 Skrevet 11. juli 2010 Så dere går heller for kroppsspråk enn sms? Og magefølelsen pleier vel ofte å stemme? Kjenner han jo ikke enda og det er er ikke fullstendig krise uansett hvordan det går. Prøver bare å forstå signaler tidligst mulig så jeg ikke brenner meg på nytt Etter 4-5 møter og alt går tilsynelatende bra, så pleier jeg ofte å legge en del i det. Jeg bestemmer meg tidlig for hva jeg vil med en person. Ikke etter to møter da, skal sies
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #33 Skrevet 11. juli 2010 Så dere går heller for kroppsspråk enn sms? Nei, vi snakker!
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #34 Skrevet 11. juli 2010 Eksen min snakket jeg med, men det han sa samsvarte ikke med hvordan han oppførte seg. Mange mennesker sier en ting, mens de non-verbalt uttrykker noe annet. Det er ikke alltid bevisst heller. Og noen ganger er det for å beskytte seg selv. Har f.eks ei venninne som er veldig redd for avvisning. Hun gir oppmerksomhet til alle bortsett fra han hun liker. Det er ikke slik de fleste av oss oppfører oss, men likevel, det skjer.
Champagne Skrevet 11. juli 2010 #35 Skrevet 11. juli 2010 Uff jeg har også vært borti et par sånne, og de har egentlig ødelagt for gutter som ikke er sånn. Om jeg møter en gutt jeg frykter er en pratmaker, og egentlig ikke er interessert, melder jeg meg ut med en gang. Har opplevd å bli holdt på gress i et halvt år på det lengste, alt var fryd og gammen når vi var sammen, han fortalte om følelser for meg etc og han introduserte meg for alle han kjente, men han tok svært sjelden initiativ til å møtes eller kontakt i det hele tatt når vi ikke var sammen. Jeg pleier å spøke med at han egentlig er homo og at han brukte meg som skalkeskjul for familie og venner
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #36 Skrevet 11. juli 2010 Har i kveld fått flere sms om hvordan ferien er på den andre siden av kloden. Regner med at han er litt interessert og ikke gjør det bare for å være hyggelig. Er skeptiker av natur og som regel er det med god grunn. Jeg svarer hyggelig tilbake og tar det som det kommer til høsten -Trådstarter-
Gjest Tidssone Skrevet 12. juli 2010 #37 Skrevet 12. juli 2010 Jeg tror også han er interessert. Men helt ærlig, hvor mange menn VET at dette er dama de vil dele livet med, i en tidlig startfase på noe som kan bli til et forhold? Jeg vil ikke kalle det å holdes på gress. Jeg vil kalle det oppstart. Med all den usikkerhet osv det medfører.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juli 2010 #38 Skrevet 12. juli 2010 Det kan være veldig ulikt når man dater noen. En man dater kan man vite med en gang etter ett møte at "dette blir aldri noe av". Eller man kan date i tre måneder før man finner ut at det ikke vil fungere i lengden. Tenker at sjansene for at det vil bli "noe av" er større jo flere ganger man møtes. Desto øker sjansene for å brent også... Det er også lettere å avvise om man har møttes få ganger.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #39 Skrevet 13. juli 2010 Jeg holder ikke andre med tomt prat, nei. Dette må da være dagens! Er det noen som driver med tomt prat på dette forumet, så må det være deg. Og hvorfor setter du alltid forklaring på ord i parantes? Er det fordi du tror damer som leser her er for dumme til å skjønne hva du mener, om du ikke forklarer oss det?
For the ladies Skrevet 13. juli 2010 #40 Skrevet 13. juli 2010 Kansje han har andre "prosjekter" som gjør det vanskelig for han å treffes eventuellt at han må ditche en annen dame først før han har skikkelig "tid"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå