Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2010 #41 Skrevet 12. juli 2010 Det er bare en uke siden venninnen min traff på en fyr som var kliss naken under kåpen/jakken sin. Fikla med seg selv og gikk etter henne. Dette var på dagtid da hun skulle gå til jobb. Hun løp, men han fulgte etter. Det gikk heldigvis bra, men politiet har ikke funnet han enda. Da jeg var liten traff jeg på en slik en da jeg gikk til skolen... Jeg ble fulgt av moren min så var ikke noe problem da. Men det kunne vært værre... Du må ikke være så naiv. En dag så skjer det og da sitter du å angrer i steden for. Bedre føre var. Selvsagt skal man ikke bli overbeskyttende, men man skal heller ikke la 4-åringer fly rundt alene uten tilsyn mener nå jeg. For noe vås! Jeg spør deg "når ble et barn sist kidnappet i norge av fremmede?" og du svarer med å kalle meg naiv :D Skjerp deg, og forhold deg til realitetene! De kalde fakta, som du åpenbart ikke er i stand tilt å ta innover deg, er at Norge er omtrent kidnappingsfritt! Det blir idiotisk å dra inn evt kidnappingsfare, aom altså er tilnærmet ikke-eksisterende, i en debatt om en fireåring kan være oppe en sen sommerkveld eller ikke. Kidnappingsfare er ihertfall ikke et vektig argument i debatten, hold derfor slike uesentligheter utenfor.
Batteri Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #42 Skrevet 12. juli 2010 Det er vel ikke kidnapping man er mest redd for i Norge, det er større risiko for pedofile. Og det er jo absolutt ikke noen hyggelig tanke heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå