Gå til innhold

F**** Mensen

Gjest knudsen

Anbefalte innlegg

Gjest knudsen

ER så frustrert over alt som kommer med mensen. Kviser,vann i kroppen, oppblåst mage, VONDT i magen, ømme pupper, kjempe stor matlyst, slapp og trøtt, i tilleg har jeg utrolige humørsvingninger og kan pluselig grine for ingenting, og føler meg som verdens feiteste og styggeste....sånn har jeg det i en uke hver måned!!!! må få lov å klage:P Er jeg alene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vitaminbjørn

Du er ikke alene.

Men takket være p-plaster så har jeg nå begrenset det til to-tre ganger i året.

Takk gudane..

Endret av Vitaminbjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg takker moderne medisin for p-pillen, jeg. Har ikke hatt mensen siden januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER så frustrert over alt som kommer med mensen. Kviser,vann i kroppen, oppblåst mage, VONDT i magen, ømme pupper, kjempe stor matlyst, slapp og trøtt, i tilleg har jeg utrolige humørsvingninger og kan pluselig grine for ingenting, og føler meg som verdens feiteste og styggeste....sånn har jeg det i en uke hver måned!!!! må få lov å klage:P Er jeg alene eller?

Hehehe! Satt og vurderte et slikt utblåsningsinnlegg selv i dag, så ser jeg ditt :D Nei, du er ikke alene. Jeg bruker ikke p-piller eller noe annet, så jeg og få "ekte" mens. Og har et hat-elsk forhold til det, du kjenner hvertfall at du lever :D Jeg bruker Naproxen om jeg har det som verst når jeg er på jobb, hvis jeg ikke er på jobb, går jeg en tur. Det hjelper meg hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg! Her er det bare å hive i seg ibux med en gang jeg kjenner at mensen kommer. Hvis jeg ikke gjør det, blir jeg liggende i fosterstilling og har mest lyst til å dø... Noen ganger kaster jeg opp av smerte. Jeg hadde nesten aldri slike smerter når jeg gikk på p-piller, men etter jeg sluttet kom de plutselig. (Men jeg trives likevel bedre uten de andre bivirkningene av pillene, da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker moderne medisin for p-pillen, jeg. Har ikke hatt mensen siden januar.

Samme her! Rotet litt med pillene denne uken, så har mensen nå for første gang på evigheter. Kan ikke huske sist jeg hadde mensen, er ihvertfall ett år siden. Er helt herlig å slippe det styret der!

Siden du misliker det såpass som du gjør TS, har du prøvd hormonprevensjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Atanih2

Jeg går på p-piller, men gidder ikke hoppe over mensen fordiom (med mindre jeg skal noe akkurat den uka, som på ferie osv). Men er deilig at man kan styre det litt selv. Selv om jeg går på pilla har jeg også hatt noen ekstreme uker, hvor alt bare har vært kjempevondt og ille. Bleah. Vi har lov til å synes litt synd på oss selv den uka der vil nå jeg si :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WendyClear

Jeg har også ufattelige smerter under mens, må hive i meg ibux for å kunne fungere de to første dagene. Har prøvd kamille-te, men det funka ikke for meg :( Gikk på p-piller og slapp alle smertene, men fikk en haug av andre symptomer, så jeg ville ikke anbefalt å begynne på piller bare for å slippe mensen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Rotet litt med pillene denne uken, så har mensen nå for første gang på evigheter. Kan ikke huske sist jeg hadde mensen, er ihvertfall ett år siden. Er helt herlig å slippe det styret der!

Siden du misliker det såpass som du gjør TS, har du prøvd hormonprevensjon?

Signerer her og.. Jeg har også mensen for første gang på lenge og det er jo helt jævlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naproxen og å sitte i fosterstilling på sofaen er det eneste som hjelper, ev å sove hvis du greier å slappe av såpass... HAr hatt mange fraværsdager fra jobb pga det gitt... Går på p-pille nå, men har allikevel behov for naproxen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er _ikke_ alene om det.

Mensenuken for meg er det verste ever, men da jeg prøvde p-piller ble det enda verre! En stund vurderte jeg til og med å operere bort eggstokkene/livmora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...