Gjest JENS Skrevet 8. juli 2010 #1 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg har hørt at noen nå er litt engstelige for landets ledelse. Det er hyggelig at dere tenker på regjeringen. Men slapp heeelt av. Regjeringen kjører skudd- og eksplosjonssikre kjøretøy så disse terrortruslene er ingenting å bry seg om. Ledelsen er heelt trygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #2 Del Skrevet 8. juli 2010 løk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 8. juli 2010 #3 Del Skrevet 8. juli 2010 Tuller du? Sykler ikke Jens til jobben a`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Del Skrevet 9. juli 2010 Tuller du? Sykler ikke Jens til jobben a`? Har du ikke hørt om skuddsikker sykkel? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 9. juli 2010 #5 Del Skrevet 9. juli 2010 Har du ikke hørt om skuddsikker sykkel? :gjeiper: Å, jo! Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppatuppa Skrevet 9. juli 2010 #6 Del Skrevet 9. juli 2010 Nå synes jeg faktisk at dere er temmelig ufine og urettferdige mot våre ledere & spesielt da Jens. Jeg synes våre øverste ledere - og da spesielt Jens - uttrykte seg klinkende klart & svært beroligende i sin redegjørelse på gårsdagens pressekonferanse - og ser ingen grunn til bekymring - for de hadde helt tydelig full kontroll på situasjonen. Jeg siterer for sikkerhets skyld en stor del av Jens redegjørelse: "ehhhhh........ehhhh.......eeeeehhhhhhh......øøøøøøhhhhhh........hmmmmmhhhmmmmm.......ææææhhhhhhhh.......eeeeehhhh........ " Sjeldent har vi sett statsministeren vår så uttrykke seg så klinkende klart & ekte - til tross for at hans faste manusforfattere ikke rakk hjem fra ferien sin ..... ! Sov trygt & godt, kjære snille, søte & fredelige medmennesker !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå