Gå til innhold

Pusse vinduer

Arwen

Hvor ofte pusser du vinduene?  

1. 1. Hvor ofte pusser du vinduene?

• en gang i uka
      0
    • anhver uke
      0
    • en gang i måneden
      7
    • hvert halvår (til jul og under vårrengjøring)
      28
    • en gang i året
      8
    • aldri
      5

Anbefalte innlegg

Er i avstemningshjørnet for tiden jeg.. :D Det jeg lurer på nå er hvor ofte dere pusser vinduer.

Jeg er så fortvilet fordi vinduene på den ene siden av leiligheten er helt forferdelig møkkete pga rehabilitering, men det er ikke noe vits i å vaske de siden de blir like møkkete igjen dagen etter. Gleder meg vilt til de er ferdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vaske vinduer er et herk, det gjør jeg ikke frivillig mer enn to ganger i året, men selvsagt - ser det for gjævli ut, må jeg. Men i forrige månede vasket jeg, eller dvs. jeg kjøpte engangsvinduskluter. Det var lettvindt det- og det gjør jeg neste gang også- kanskje jeg til og med vasker litt ekstra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i byen, og det er så og si endel støv og slikt som fester seg på mitt vindu vendt mot veien. Så jeg må pusse de omkring en gang i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd her i to år, og har pusset vinduene en gang :oops: Får vel gjøre det før jul, kanskje, så snittet blir sånn cirkus en gang i året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sprosser på alle vinduene (og vinduene doble og mange) og krysstet av for aldri... Dog har jeg betalt andre for å gjøre det - to ganger på tre år tenker jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker vinduene når det trengs jeg, og det varierer mye. På høsten og på våren vasker jeg ofte, mens på sommeren og vinteren blir det veldig sjelden.

Pleier også å dra over om vi skal ha besøk eller liknende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eh, altså... Pusse vinduer? Hva er et for no'? :ler:

I "gamle leiligheten" der vi bodde før (3 år) pussa vi aldri! Men der jeg bor nå har jeg faktisk pussa vinduene en gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker de hver dag jeg,spes altan vinduet der pus setter fotavtrykk på ruta.

så ingen av alternativene passet .

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o til koldbruna

hjelp hjelp hvorfor er ikke jeg sånn som deg.

Men jeg har vaska vinduer i dag da!!

Med nylonvask og nal... akkurat sånn som mamman min gjør det.

Blanke og visningsfine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o til koldbruna

hjelp hjelp hvorfor er ikke jeg sånn som deg.

Men jeg har vaska vinduer i dag da!!

Med nylonvask og nal... akkurat sånn som mamman min gjør det.

Blanke og visningsfine :D

Jeg er nødt til å vaske vinduer hver dag...har to dyr som synes det er artig og sette fotavtrykkene sine på vinduene mine :lol:

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Hadde jeg hatt to dyr som likte å sette fotavtrykk på vinduene mine, ja da hadde der VÆRT avtrykk på vinduene mine. Hadde vel i så fall tørka over akkurat de aktuelle vinduene/områdene når jeg vasket det aktuelle rommet (men da jeg altså vasker leiligheta sånn ca 4 ganger i året, så... (støvsuger litt oftere da altså, men vi har det ikke kjemperenslig vi...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...