Gå til innhold

Mannen på bussen... :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke at jeg ser på Twilight, men.... nå VAR jo egentlig ikke bussmannen der først da.... jeg møtte på-mannen flere måneder før jeg noensinne SÅ bussmannen.. men siden på-mannen ikke bor på samme sted, så tok det litt tid før vi fant ut at vi ville prøve å se om det var noe der.

Foreløpig er det ingen fremgang dog, for øyeblikket er de begge kun venner....

me too!

Er det noe fremgang nåå da? :tongue:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

og det er vel på en måte fremgang, selv om jeg vet at den ikke går slik folk her håper.. :fnise:

På-mannen er av-mann, og buss-mann er vel egentlig blitt av-mann han og. Potensiell venn, men for øyeblikket er han veldig ærlig på at han ønsker mer, og derfor lar vi være, for jeg gjør dessverre ikke det.

Merkelig hvordan man går fra å være super-fasinert, til å ikke være der i det hele tatt, men slik er nå livet av og til.

Så, slik det ser ut, blir det verken noen på-mann eller buss-mann.

Skrevet

Øy! Da har ikke du tid til å sitte her! Du får se å komme deg ut til trikk, buss, tog eller annet og skaffe oss en ny underholdning! ;)

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

joda, jeg ser den!

Jeg lover å jobbe med saken. :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at du likte at han bussmannen spilte uinteressert i deg, slik at du kunne jakte selv.

Når han viser seg å være innen rekkevidde, blir du kanskje mer avslappet og får kontroll over situasjonen?

Du kan prøve å kysse han. :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kan ikke prøve å kysse en som jeg ikke er interessert i som kjæreste, for å se om det vekker noe jeg ikke tror er der, når han åpent og ærlig forteller at HAN vil mer og er ikke i tvil om det.

Jeg er ikke slem om jeg kan velge å la være. ;)

nei, det er nok en annen som er ment for ham, og det er nok en annen som er ment for meg. :)

• Liker 4
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Noe nytt her siden sist??? :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja,hva skjer? nysgjerrig....

Skrevet

Jeg venter også i spenning på å få høre mer. Lenge siden sist! Heier forresten forsatt på bussmannen :fnise:

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

*krever oppdatering*

• 3 måneder senere...
Skrevet

Oppdatering kjem her. :)

Bussmann er ute, på-mann er veldig AV-mann og har vist lettere psykopatiske tendenser i etterkant, når han fant ut at han ikke hadde sjans lenger...

allerede i april begynte jeg å få veldig god kontakt med jobb-mannen, og blir neeeesten samboere nå i jula. :rodmer:

neeesten i den forstand at vi i utgangspunktet flytter sammen i ny leilighet da, men jeg sier ikke opp min helt enda.

Skal på en reise nå ihelga, der tidligere på-mann nåværende AV-mann kommer til å være.... det blir spennende å se om han har slått seg til ro med å være av-mann eller om han kommer til å lage drama. Heldigvsi er det så stort arrangement at jeg KAN fint klare å unngå ham dersom han ikke bevisst går etter for å lage kvalm. Krysser fingra for at det blir ett bra event uansett av-menner og ikke.

Bussmannen.... vel, jeg bor stort sett hos jobb-mannen og tar dermed ikke den bussen lenger.. så han har jeg ikke sett på kanskje ett halvt års tid...

såh, det var oppdateringen. :)

• Liker 16
Skrevet

Så koselig!! Kjekt å se at det ordnet seg for det likevel :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Oh, liker oppdateringer! Koselig da, selv om jeg fortsatt er på Team Bussmannen altså :laugh:

Eller kanskje ikke... hm.. jobb-mann høres bra ut, og snart blir det jo samboermann istedet for, og det er vel enda bedre :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Er fortsatt på team Bussmann, for i mitt hode står det fortsatt mellom På-mannen og Bussmannen. Bare at nå handler det ikke om hvem som skal få TS, men om prinsippet. Hvem er best av disse to, liksom. =P

Så kan jo Jobb-mannen være helt perfekt, men denne striden er han ikke en del av. =P

:fnise:

• Liker 7
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Har lest HELE tråden :rodmer:

Jeg vil ha meg en bussmann! :fnise:

Skrevet

Jeg har også lest hele tråden, selv om den er litt utdatert nå da. Jeg holdt en knapp på bussmannen hele tiden, skjønte at på/av-mannen var bad news fra starten av (TS nevnte lidenskap og dramatikk som er veldig lokkende i forelskelsesfasen helt til hverdagen kommer trampende og man innser "fakta". For all del, lidenskapen skal man aldri gå foruten og alltid unne seg).

Men herregud, nå er TS lykkelig med jobbmannen så congrats! Jeg tenker også mitt om hvordan denne herlige TS ser ut for med så mange beilere må hun jo være en nydelig person både utenpå og inni og hun høres både fornuftig, rettferdig og oppegående ut. Go TS! :)

Og hey, det finnes en bussmann for oss alle. Selv har jeg en BARMANN i kikkerten (og facineres av at uansett alder så forsvinner ikke disse kallenavnene har jeg skjønt... det er liksom en del av sjarmen ved det hele).

Bussmann hendelsen - at han tok kontakt på den måten han gjorde - gjør at jeg ser enda mer rosenrødt på min barmann, selv om jeg egentlig ikke tror det er så stor sjanse der. Men TS har gjort meg til en skikkelig fjortiss-romantiker nå! Så takk for det TS. Og for spennende og koselig lesing :D

• Liker 6
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

.... ts her igjen.. :sjenert:

skal jeg tørre komme med en liten oppdatering da? :fnise:

Jobb-mannen og jeg har uoffisiellt bodd sammen siden vi møttes så godt som, jeg har nå kvittet meg med min leilighet og vi er veldig offisielle etter ett år, møtt alle i hverandres familier og ...

siden jeg er ganske så voksen... så skal vi nå bli foreldre også!! :rodmer:

Av/på-mann og bussmann var nok ikke riktige, jobb-mann er veldig riktig, go vi gleder oss som unger til den lille kommer. :rodmer:

Det har gått fort, men som sagt er jeg voksen nok til at det ikke er sååå mye tid å gå på om vi først skulle ha barn, så da blir det plutselig vinterbarn på oss innen året er omme. :)

Er veldig lykkelig. :)

og til deg som mente jeg må være en vakker person... tusen takk. :) Jeg tror mye av grunnen til at jeg har hatt litt beilere oppigjennom, ligger vel så mye i det at jeg er veldig åpen og utadvendt. Jeg smiler mye og er ser stort sett positivt på det meste. Det gjør at det er enklere å komme i kontakt med meg, også er jeg litt søt også da, selv om jeg vet mange single som er langt vakrere en hva jeg er. ;) Så det kommer gjerne med utstråling og åpenhet for det å møte andre uansett hvem og hvor. :)

• Liker 36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...