Timseh Skrevet 3. januar 2011 #521 Skrevet 3. januar 2011 Skal han kle seg som om han er på date når TS har gjort det ganske klart at de ikke dater? Jeg vet ikke hvordan denne bussmannen er til vanlig, men uansett om jeg hadde en vennskapelig kaffe med en bekjent hadde jeg ikke gått med en joggebukse. Godt vi er forskjellige, eller hva? Kan jo godt være at han ville være avslappet ifht at de holder forholdet på et vennskapelig nivå, men som sagt så ser jeg ikke for meg joggebukse et annet sted enn et treningssenter,
Kamikatze Skrevet 3. januar 2011 #522 Skrevet 3. januar 2011 Vel, nå påberoper jeg meg ikke å være noen slags ekspert på deiting, men joggebukse fremstår som ganske praktisk å dra ned, om hun får lyst på noe hvitt til kaffen... 10
Havtorn Skrevet 3. januar 2011 #523 Skrevet 3. januar 2011 Nåååh, har lest hele tråden og sier bare: BUSSMANNEN Snille, småsjenerte, nusselige og forsiktige mannen som har flørtet sååå lenge! Ikke fule fæle skumle og splitter nye på-mannen! Bussbryllup JA! 2
Niennas Skrevet 9. januar 2011 #525 Skrevet 9. januar 2011 Jeg har også lest hele tråden, og du er nødt til å velge buss-mannen. Og oppdatere oss mer!
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #526 Skrevet 9. januar 2011 hahhahaha... jeg får nesten dårlig samvittighet over at det ikke skjer så mye på denne fronten om dagen.. Bussmannen og jeg prater av og til, men per nå er det altså bare vennskap, og siden jeg føler han vil mer en meg, fortere en meg, så trenger jeg litt avstand. Til tross for at han ja er både søt, snill og grei. På-mannen er også blitt en venn, noe som har gjort vårt forhold MYE bedre! Så godt som nå har vi aldri pratet, så det er ihvertfall koselig. ang kjærlighet... vel, jeg vet ikke jeg... Så det er nok litt pause foreløpig. Reiser til på-mannens by i februar, ikke egentlig pga ham, men pga hobbyen vår som har ett event der da, men får jo se hvordan det er å møtes igjen. Kommer nok til å snakke med bussmannen også før den tid, og sikkert møtes, denne gangen uten joggebukse kanskje? Og som andre nevner, for meg er joggebukse noe som hører treningsstudio og alene-hjemme-sløve-i-sofaen å gjøre, ikke på treff med verken venner jeg ønsker noe mer med eller andre venner. Men vi er alle forskjellige, og hvem vet hva fremtiden bringer.
Aud Long Skrevet 10. januar 2011 #527 Skrevet 10. januar 2011 Kommer nok til å snakke med bussmannen også før den tid, og sikkert møtes, denne gangen uten joggebukse kanskje? Jeg stemmer for bukseløs bussmann! :D 9
Nytt liv Skrevet 11. januar 2011 #529 Skrevet 11. januar 2011 (endret) Jeg leste hele tråden i dag, og syntes dette var veldig artig og underholdende lesing. Jeg heier på bussmannen også. Han er tålmodig og oppfattes som en rolig og en stabil fyrav meg. Jeg tror han er best. Om du event velger han andre på/avmannen, så kommer du til å tenke og fundere om 5 år, om hvordan det hadde blitt sammen med bussmannen. :) Hsk at vennskap blir varmere og varmere og går over til kjærlighet. Om det er full pott med en gang, så dør den ilden ut. (Tror dette er noe de muslimske landene har som filosofi når de skal gifte bort ungene sine til slektninger:):)- Men føler at det er noe i dette også. Lykke til. PÅrøv å lur deg til et kyss, og ta det utifra det. Det pleier å hjelpe på for å bestemme seg.:) Endret 11. januar 2011 av Nytt liv
Sushi Skrevet 11. januar 2011 #530 Skrevet 11. januar 2011 Av en eller annen grunn har denne tråden hoppet ut av mine innlegg. Litt greit, for nå var det masse nytt å lese! Heier fortsatt på bussmannen! At dere blir venner først er bare en fordel.
Nytt liv Skrevet 11. januar 2011 #531 Skrevet 11. januar 2011 Hvordan legger man til dette i mine innlegg?
Sushi Skrevet 11. januar 2011 #532 Skrevet 11. januar 2011 Hvordan legger man til dette i mine innlegg? Tråder du har skrevet i kommer under "Mine innlegg".
sofie777 Skrevet 11. januar 2011 #533 Skrevet 11. januar 2011 Eller du kan trykke på Favoritter øverst, da kommer det inn under listen "Mine favoritter" under "Mine innlegg". Jeg har hatt denne tråden, og mange andre jeg ikke har skrevet i, lenge der, men nå hopper den over i den vanlige innleggs-listen.
Havtorn Skrevet 13. januar 2011 #535 Skrevet 13. januar 2011 OT: Dere som heier på enten buss- eller påmannen.. hvis dere heier på noen i Twilight, hvem er det så? Er det et mønster i det? :D Heier nemlig på gode gamle Edward der også, han er mest bussmann - han var der først og er fremdeles på.. hihi.. :D Men nei du og du som jeg venter på fremgang her!
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #536 Skrevet 14. januar 2011 OT: Dere som heier på enten buss- eller påmannen.. hvis dere heier på noen i Twilight, hvem er det så? Er det et mønster i det? :D Heier nemlig på gode gamle Edward der også, han er mest bussmann - han var der først og er fremdeles på.. hihi.. :D Men nei du og du som jeg venter på fremgang her! jeg heier på edward, men elsker å se jackob i baroverkropp! NAM! Så på Eclipse for en times tid siden, fy faen å fin. liker ikke ansiktet hans, men alt annet
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #537 Skrevet 14. januar 2011 ...jeg er ca. 20 år for gammel for Twilight. (jeg er 27) 12
Neala Skrevet 15. januar 2011 #538 Skrevet 15. januar 2011 Av en eller annen grunn har denne tråden hoppet ut av mine innlegg. Litt greit, for nå var det masse nytt å lese! Heier fortsatt på bussmannen! At dere blir venner først er bare en fordel. Den hadde hoppet ut av mine innlegg også :klø: Merkelig! Men som du sier, alltid gøy med mye ny lesning GO BUSSMANNEN!!
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #539 Skrevet 18. januar 2011 OT: Dere som heier på enten buss- eller påmannen.. hvis dere heier på noen i Twilight, hvem er det så? Er det et mønster i det? :D Heier nemlig på gode gamle Edward der også, han er mest bussmann - han var der først og er fremdeles på.. hihi.. :D Men nei du og du som jeg venter på fremgang her! Ikke at jeg ser på Twilight, men.... nå VAR jo egentlig ikke bussmannen der først da.... jeg møtte på-mannen flere måneder før jeg noensinne SÅ bussmannen.. men siden på-mannen ikke bor på samme sted, så tok det litt tid før vi fant ut at vi ville prøve å se om det var noe der. Foreløpig er det ingen fremgang dog, for øyeblikket er de begge kun venner.... ...jeg er ca. 20 år for gammel for Twilight. (jeg er 27) me too!
Raven Emerald Skrevet 24. januar 2011 #540 Skrevet 24. januar 2011 Bare innom for å heie på Buss-mannen, litt sånn vilt og hemningsløst. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå