cindarella Skrevet 10. november 2010 #461 Skrevet 10. november 2010 Er det dama til Petter Pilgaard? For han er jo helt dust, da bør du absolutt velge buss-mannen Jaa! Vi går for Petter Pilgaard! Da er det jo ikke tvil om at TS må velge bussmannen, og da kan de leve lykkelige i alle sine dager Jeg stemmer for at de bruker "hjulene på bussen" som inngangslåt i kirken! 1
Sheherasade Skrevet 13. november 2010 #462 Skrevet 13. november 2010 Jeg stemmer for at de bruker "hjulene på bussen" som inngangslåt i kirken! 1
Far til 2 Skrevet 14. november 2010 #463 Skrevet 14. november 2010 Jeg fikk bare lest de første sidene i tråden og må gå tilbake for å finne ut hvordan det gikk. Synes uansett at dette kunne vært en film på lik linje med "Sleepless in Seatle" med Meg Ryan og Tom Hanks.
Banan Skrevet 16. november 2010 #464 Skrevet 16. november 2010 (endret) Hihi, jeg stemmer også for at de bruker "hjulene på bussen" som inngangslåt i kirken! Og TS, nå må du snart oppdatere oss litt om hvordan det går med bussmannen Venter forsatt i spenning, og jeg må innrømme at jeg også er veeeeldig nysgjerrig på hva slags hobby dere har. Endret 16. november 2010 av Banan
Lotta35 Skrevet 17. november 2010 #466 Skrevet 17. november 2010 Rett og slett ELSKER denne tråden :rødme:
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #467 Skrevet 19. november 2010 TS her. Dere er søte da!! hmm.. joda, utvikling er det alltid, jeg er dog ikke egentlig sikker på om så mye har endret seg. jeg har vært på te-besøk hos bussmannen, vi kan prate i timesvis!! Det er veldig koselig, han sitter ikke på noe gjerde å venter på meg, men lever sitt liv som han vil. Han vet om på-mannen, og selv om jeg har prøvd å ikke prate om på-mannen når jeg er sammen med bussmannen, så ender vi gjerne der likevel, fordi bussmannen spør om ham... bussmannen og på-mannen har en liknende opprinnelse, og både opprinnelse og kjønn er med på å gjøre ting komplisert med på-mannen.... dette er noe bussmannen finner interessant å snakke om, altså problematikken, hvordan man reagerer og slikt. På-mannen er nok en stor fare for at blir av-mann, men følelsene mine vil fremdeles, så jeg klarer ikke helt gi slipp enda. Bussmannen... vel, la oss si det slik at for tiden er vi enige om at vi setter pris på vennskapet uansett hva som skjer. Jeg er LITT usikker om vi er en god match som partnere... da det er ganske stor forskjell på oss når det gjelder f.eks syn på livet, måten å leve på, hva man ønsker og liker i livet og lidenskapen for å oppleve... så for øyeblikket er jeg neeeesten litt "av" på begge.. selv om jeg vet det passer fryktelig dårlig for tråden... men ingenting er sikkert enda. På-mannen er fremdeles en jeg føler: :rødme: for. Og buss-mannen er en jeg liker å prate med, og som vi begge er enige om at vennskap er bra, og dersom vi er ment, så vil det da skje uansett når det er rett tid. så for øyeblikket har den kjære TS mest av alt lyst til å reise vekk helt på egenhånd, uten noen forbindelser med verken på-mann eller bussmann, og bare kose seg litt helt uten noe mannfolk-styr i det hele tatt!! Vurderer det sterkt, for å si det sånn. .. og jeg må innrømme at jeg også er veeeeldig nysgjerrig på hva slags hobby dere har. og.. det kommer aldri til å bli røpt uansett. vennlig hilsen TS
Norbertine Skrevet 19. november 2010 #468 Skrevet 19. november 2010 bussmannen og på-mannen har en liknende opprinnelse, og både opprinnelse og kjønn er med på å gjøre ting komplisert med på-mannen.... dette er noe bussmannen finner interessant å snakke om, altså problematikken, hvordan man reagerer og slikt. Er kjønnet hans med på å gjøre det komplisert? Er han egentlig en hun? :klø: Eller er du egentlig litt lesbisk? :klø: Skal du mer på besøk til på-mannen da? Og hvor langt unna bor han egentlig? 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #469 Skrevet 19. november 2010 Er kjønnet hans med på å gjøre det komplisert? Er han egentlig en hun? :klø: Eller er du egentlig litt lesbisk? :klø: Skal du mer på besøk til på-mannen da? Og hvor langt unna bor han egentlig? Han er en han, og jeg er en hun, overhode ikke litt lesbisk en gang, men med litt problemer med å forstå meg på menn, slesielt de som er veldig "menn". Jeg vet ikke om jeg skal på besøk til på-mannen, han bor ett godt stykke unna, og jeg er litt lite motivert akkurat nå. Det er komplisert kan du si.
Eivór Skrevet 19. november 2010 #470 Skrevet 19. november 2010 Denne tråden er bare fantastisk!! Var lenge på team på-mannen, men nå er jeg på team buss-mannen! (Hvis ikke på-mannen er Aksel Lund Svindal, for da bytter jeg tilbake ) 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #471 Skrevet 19. november 2010 Et kritisk spørsmål i saken er jo: Er du tiltrukket av buss-mannen ? Når du ser på ham, tenker du at han er en kjekk mann? Eller er det bare venne-følelser?
Gjest boblebrus Skrevet 19. november 2010 #472 Skrevet 19. november 2010 For en tråd! Mine innlegg! Jeg får nesten lyst til å skrive en roman basert på historien din! (har alltid drømt om å skrive en roman, og dette er jo DEN historien! ) Selv om du TS er litt usikker for tiden sååeh.. heier jeg på bussmannen! (selv om jeg både har vært på team-påmann og team-bussmann litt ettersom hva du har fortalt i løpet av tråden). Men du må jo selvfølgelig følge ditt eget hjerte og hode
Eske Skrevet 19. november 2010 #473 Skrevet 19. november 2010 For en tråd! Mine innlegg! Jeg får nesten lyst til å skrive en roman basert på historien din! (har alltid drømt om å skrive en roman, og dette er jo DEN historien! ) Selv om du TS er litt usikker for tiden sååeh.. heier jeg på bussmannen! (selv om jeg både har vært på team-påmann og team-bussmann litt ettersom hva du har fortalt i løpet av tråden). Men du må jo selvfølgelig følge ditt eget hjerte og hode Om du skriver godt så kjøper jeg den tvert!!!
Sheherasade Skrevet 19. november 2010 #474 Skrevet 19. november 2010 så for øyeblikket er jeg neeeesten litt "av" på begge.. selv om jeg vet det passer fryktelig dårlig for tråden... Sorry. Det kan vi ikke tolerere! 2
Gjest Sommertid Skrevet 19. november 2010 #475 Skrevet 19. november 2010 Jeg er sikker på at du til slutt vil innse at bussmannen er den rette for deg :gjeiper: Du trenger bare tiden til hjelp, og kvitte deg med alle disse tullete tankene om på-manen(av-mannen?).
Sheherasade Skrevet 19. november 2010 #476 Skrevet 19. november 2010 Jeg er sikker på at du til slutt vil innse at bussmannen er den rette for deg :gjeiper: Du trenger bare tiden til hjelp, og kvitte deg med alle disse tullete tankene om på-manen(av-mannen?).
seilice Skrevet 20. november 2010 #477 Skrevet 20. november 2010 (endret) Jeg drømte faktisk om denne tråden i natt! Drømte TS presenterte meg for på-mannen, og jeg skulle liksom godta ham Edit: skrivefeil Endret 20. november 2010 av seilice 2
Gjest Sommertid Skrevet 20. november 2010 #478 Skrevet 20. november 2010 Jeg drømte faktisk om denne tråden i natt! Drømte TS presenterte meg for på-mannen, og jeg skulle liksom godta ham Edit: skrivefeil Snakk om å engasjere seg :gjeiper: 2
Pingting Skrevet 21. november 2010 #480 Skrevet 21. november 2010 Jeg drømte faktisk om denne tråden i natt! Drømte TS presenterte meg for på-mannen, og jeg skulle liksom godta ham
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå